Få styr på samtaler, chats, emails og de sociale medier
I dag anvender kunderne mange kommunikationskanaler i dialogen med virksomheden. Kunderne forventer, at de får en hurtig og passende betjening, uanset hvilken kanal* de indleder dialogen med. Dit firma skal håndtere den stigende kompleksitet ubesværet med den rette prioritet og mindst mulige brug af tid hos medarbejderne. Hvis det er virkeligheden for dit firma, har du brug for en løsning, der giver dig overblik over kommunikationen og effektiviteten i kundehåndteringen i receptionen, i Contact Centret eller i Service Centret.
Giv de relevante medarbejdere en løsning, der giver et effektivt overblik over kommunikationen til virksomheden på tværs af kanaler, og som giver let adgang til alle medarbejderne i firmaet. Det gør det muligt at håndtere alle dialoger prioriteret og effektivt uanset kanal, så kunderne får løst deres henvendelser hurtigt og rettidigt ad passende kanal. Det er god kundeservice og giver gladere kunder.
Fordele med Zylinc som platform oven på din telefoni
Gør din komplekse kommunikationsvirkelighed let at håndtere
Omfatter kundehenvendelser på de sociale medier
Mobilabonnementer til erhvert behov
Skræddersys til din virksomheds behov
Få løst det komplekse kommunikationsbehov effektivt
Genkender du billedet af en dagligdag med et stigende antal henvendelser fra kunder via stadig flere kanaler, er det måske tid til at overveje en mere avanceret løsning. Vi tilbyder 3 typer løsninger på toppen af telefonsystemet, så virksomhedens medarbejdere i receptionen, i Contact Centret eller i Service Centret kan håndtere kommunikationen i alle kanaler effektivt.
De veldokumenterede løsninger støtter moderne Unified Communication med rollebaserede brugerkonsoller, brugervenlige og effektive applikationer på en platform, der understøtter førende kommunikationsteknologier.
Referencer
Kontakt mig om telefoni og Zylinc
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.