Zylinc Service Center

Effektiv betjening af opkald og kundesager

Fordele med Zylinc Service Center

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Effektiv styring af alle kommunikationsformer

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Effektiv styring af alle kommunikationsformer

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N


Mulighed for Wallboard visning

Effektiv betjening af opkald og kundesager

Få fuldt overblik, effektiv omstilling og sagsbehandling i ét system. Zylinc Service Center forener det bedste fra to verdener. Den effektive omstilling kombineret med det effektive contact center. Zylinc Service Center er udviklet med fokus på at give fuldt overblik over kolleger og køer samt effektiv distribution af opkald.

Hertil kommer et godt overblik over kollega-agenternes tilgængelighed, nem og effektiv ekspedition og afvikling af kundehenvendelser og kundesager via alle kanaler inkl. de sociale medier.* Det giver hurtig og elegant betjening og god kundeservice.

Brugergrænsefladen i Zylinc Attendant Console

Udvalgte funktioner

  • Avanceret distribution af indkommende henvendelser, også fra sociale medier
  • Avanceret call-back, som sparer tid for kunden og udjævner kø-belastningen
  • Multimedie-agenter, distribution af chat og e-mail
  • Audio- og tekstbeskeder med fx. placering i køen, alternative servicemuligheder osv.
  • Agent samarbejde, dvs. opdeling af servicecenter agenterne i primære-og sekundære modtagere af henvendelser (skill-based routing)
  • Integration til virksomhedens CRM eller andre systemer, f.eks. Zendesk, så servicecenteragenterne kan have look up på relevante oplysninger om den kunde, der henvender sig, fx kunde-id og historiske data

 

  • Historic-based routing ud fra de tre sidste henvendelser, der kan lede opkaldet hen til samme agent som ved sidste opkald
  • Supervisor faciliteter til overvågning af effektivitet samt generering af rapporter og statistikker om køer og den enkelte medarbejder til bl.a. planlægning af bemanding
  • Integreret e-mail, tekstbesked og instant messaging
  • Realtids kalenderopdatering og en unik søgefunktion, der gør det muligt at søge på både enkelt personer og kompetencer på tværs af virksomheden
  • Se status på virksomhedens chat-klient, softphone, IP- og mobiltelefoner Monitoreret opkaldshåndtering giver agenten fuld kontrol over ventende, behandlede og returnerede opkald
  • Udvidet kontrol, så agenten kan trække kald tilbage eller afbryde viderestilling

 

Referencer

Skal vi kontakte dig om telefoni og Zylinc Service Center?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

3 + 2 =