Zylinc Attendant Console

Omstilling til effektiv betjening af opkald

Fordele med Zylinc Attendant Console

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Hurtigere svartider på opkald

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N


Tag omstillingsbordet med dig

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Integrerbart med Connect telefoniløsning og med Contact Center og Service Center

Omstilling til effektiv betjening af opkald

Har dit firma omfattende telefontrafik? Skal op til 95% af alle opkald omstilles fra receptionen til andre medarbejdere? Ønsker du, at kunderne skal have en god, kompetent og hurtig betjening, hver gang de ringer? Zylinc Attendant Console er et af Danmarks førende omstillingsborde til virksomheder, der stiller de højeste krav til receptionsfunktionen.

Løsningen er kompatibel med førende telefoniløsninger i Danmark. Den giver brugerne en brugervenlig fuldskærmsgrænseflade på desktop og mobil. Med adgang til alle relevante funktioner bliver betjeningen af opkald derfor intuitiv og nem. Det giver kortere ventetider og hurtigere samtalebetjening og derfor bedre oplevelser for kunderne i tlf.

Brugergrænsefladen i Zylinc Attendant Console

Udvalgte funktioner i Zylinc Attendant Console

  • Integreret e-mail, SMS og chat
  • Realtids-kalenderopdatering og en unik søgefunktion, der gør det muligt at søge på både enkeltpersoner og kompetencer på tværs af virksomheden
  • Personlig velkomsthilsen, der præsenterer receptionisten med egen stemme
  • Webbaseret statistik- og rapporteringssystem, så virksomheden løbende kan følge status på opkaldshåndteringen
  • Monitoreret opkaldshåndtering, så receptionisten har fuld kontrol over enten de, behandlede eller de returnerede opkald

 

  • Udvidet kontrol, så receptionisten kan trække kald tilbage eller afbryde viderestilling
  • Baseret på den nyeste SIP-teknologi og kan dermed integreres til førende omstillingsløsninger (PBX)
  • Se status på virksomhedens chat-klient, softphone, IP- og mobiltelefoner
  • Kalenderstyret åbne- og lukketider med forskellige muligheder for overløb og beskeder

Referencer

Skal vi kontakte dig om telefoni og Zylinc Attendant Console?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

13 + 4 =