Wallmans

valgte ipvision…

…fordi de ønskede en fleksibel og løsningsorienteret samarbejdspartner på telefoni og netværk

Wallmans valgte ipvision i sommeren 2017, da man ønskede en enkel og brugervenlig telefoniløsning.

Et ønske om hurtig service og behovet for at yde en bedre kundeservice i kundecentret gjorde udslaget.

I dag kan kundecentret være mere effektive i betjeningen af de mange kunder, der dagligt ringer og skriver ind i forbindelse med køb og bestilling.

De fire nøglekompontenter

2583~|ipv-icons~|kaldstyring~|

Callflow

Skræddersyet callflow med A-nummer-visning, VIP-køer og kø-callback

2583~|ipv-icons~|collab_client~|

Connect Client

Personlig omstilling til hurtigere betjening af opkald og mere effektiv håndtering af køer

2583~|ipv-icons~|headset~|

Receptionist

Udvidet funktionalitet til optimal og hurtig ekspedition af mange opkald og statistik til analyse

2583~|ipv-icons~|failover~|

4G mobil failover

Reserve-datalinie, hvis den primære faste dataforbindelse midlertidigt er nede

Hurtig behandling af telefoniske henvendelser
var det vigtigste for Wallmans

Utilfredstillende samtalelyd, ingen A-nummervisning ved omstilling og en for langsom reaktionshastighed ved service og support var elementer i de praktiske og tekniske begrænsninger, som Wallmans ville undgå i valget af ny teleleverandør.

Wallmans valgte ipvisions Connect telefoniløsning med lukket MPLS-netværk med dedikeret båndbredde (QoS) til telefonien, som gav et gevaldigt løft i lydkvalitet fra første dag.

I callflowet er oprettet VIP-køer til vigtige samarbejdspartnere, så de kan komme hurtigere igennem. Desuden har Wallmans fået kø-callback, så kunderne kan vælge at blive ringet op, hvis der er lang ventetid.

Fra starten af samarbejdet er der tilknyttet et kontaktteam, så Wallmans har personlige kontakter, der kender til Wallmans løsning og kontaktpersoner, så problemer og nye behov kan løses hurtigt og effektivt –  uden at skulle sidde i en lang telefonkø. Og endnu vigtigere: At opgaverne bliver løst hurtigt.

F.eks. da byggeriet ved Axeltorv medførte overgravninger i Wallmans’ internetforbindelse, og som blev løst ved at installere en 4G mobil reserveforbindelse, som automatisk overtager dataforbindelsen, når den primære forbindelse midlertidigt går ned.

Alt i alt var det basale behov at sikre, at kunderne kom igennem, og at de oplevede en nem og enkel billetbestilling.

Referencer

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

11 + 4 =