Temp-Team

valgte ipvision…

Referencer

Se alle vores referencer nedenunder

…fordi de vil have en effektiv og smidig kundeservice

TEMP-TEAM lever af at skabe det bedste match mellem virksomheder og kandidater.

De har været kunde hos os siden 2014, hvor de først fik leveret et privat og sikkert MPLS-kredsløb i Danmark. Siden er kredsløbet udbygget med de svenske kontorer. 

Sideløbende fik TEMP-TEAM leveret en skræddersyet telefoniløsning, der dækker alle 11 kontorer i Danmark.

Høj teknisk kvalitet, driftsstabilitet, telefoniklienter til at betjene kunderne hurtigt og effektivt bidrager til, at TEMP-TEAM i ro og mag kan fokusere på at finde det bedste match til glæde for dig, mig og danske virksomheder.

De fire nøglekompontenter

2583~|ipv-icons~|recycle~|

MPLS

Et lukket privat MPLS-netværk med firewall forbinder kontorerne i Danmark og Sverige

2583~|ipv-icons~|omstilling~|

Unified Comm. PBX

Løsning med IP-telefoni centralt og mobiltelefoni til medarbejderne på farten.

2583~|ipv-icons~|collab_client~|

Connect Client

Personlig omstilling til hurtigere betjening af opkald og mere effektiv betjening af opkald.

2583~|ipv-icons~|pin_lokation~|

Alt samlet ét sted

En leverandør til at dække alle behov for netværk og telefoni og kun en regning.

TEMP-TEAM’s løsning

TEMP-TEAM blev stiftet i 1979 med en klar mission om at forbinde mennesker med de rigtige job, så både individer og virksomheder vokser. En opskrift, som har givet vokseværk, og nu 50 år efter har firmaet bredt udover Danmarks grænser.

Vi kom med på rejsen i 2014 og har over de 5 år leveret stadig flere dele af TEMP-TEAM’s tele og IT.

TEMP-TEAM’s løsning består af 4 nøglekomponenter, der til sammen bidrager til at styrke den  daglige drift:

1. Det skræddersyede MPLS-netværk dækker kontorerne i Danmark og i Sverige, som giver TEMP-TEAM fuld kontrol og sikkerhed over firmaet internet-trafik og telefoni, og det kan skaleres i takt med TEMP-TEAM’s behov.

2. TEMP-TEAM har valgt en unified communications telefoniløsning med et omstillingsanlæg til både IP– og mobiltelefoni, så medarbejderne kan udnytte de samme funktioner på tværs af apparater.

3. På kontorerne anvender TEMP-TEAM’s medarbejdere Connect Client, så de kan håndtere kundeopkald hurtigere og mere effektivt via deres PC/MAC.

4. Endelig får TEMP-TEAM kun regning fra én leverandør, hvilket reducerer det administrative tidsforbrug.

Referencer

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

5 + 15 =