Telefoniløsninger til dansk erhvervsliv

Komplet og skræddersyet telefoniløsning

Til alle behov inden for kommunikation, samarbejde og workflow-optimering

Få en løsning, der dækker alle kommunikations- og samarbejdsbehov i din virksomhed og styrker firmaets konkurrenceevne – uden at du går på kompromis med den tekniske kvalitet, kundernes telefonioplevelse og sikkerheden.

 Du sammensætter selv firmaets unikke telefoniløsning, der dækker alle behovene 100%. Tag evt. udgangspunkt i de tre varianter Connect 3.0 Basic, Connect 3.0 Pro og Connect 3.0 Pro+ .

Når du vælger en telefoniløsning fra os, er du garanteret Danmarks bedste mobildækning, fleksible tale- og datapakker og en platform, der kan vokse med dit firmas behov.

Du kan outsource drift, vedligehold og udvikling af løsningen til os, så du kun skal fokusere på kerneforretningen.

Basic

Moderne telefoni til mindre virksomheder

Alle standardfunktioner til mobil- og IP-telefoni og softphone

Velkomstmenu med åben/lukket-hilsen

Ringegrupper i 1 lag
Statusvisning

Personlig kaldshåndtering

Smartphone app

Videomøder og chat

Basis statistik

Administrator selvbetjening

Pro

Effektiv kommunikation og samarbejde til mellemstore virksomheder
Basic’s funktioner samt
Udvidede ringegrupper og receptionist
PC- og MAC-klient og softphone
Premium Attendant
Ventekø-funktionalitet
Fuld collaboration med opgavestyring
Synkronisering med Outlook
Storskærmsløsning
Udvidet ringegrupper- og agentstatistik
Supervisorfunktionalitet

Pro+

Produktiv kommunikation og samarbejde med integration og automatisering til større virksomheder
Pro’s funktioner samt
Teams-integration – også til møderum
API med trafik- og agentdata
API til IT-systemintegration
Contact center integration

Automatisering

En god og tryg kundeoplevelse

med din telefoniløsning

Når du skifter til os, tager vi dig og din virksomhed i hånden fra start.
Vi opererer ud fra klart definerede standarder i alle faser i samhandlen

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Implementeringen af din løsning sker efter en leverenceproces i 5 faser

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Vi står for drift, vedligeholdelse og udvikling af løsningen

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Vi aftaler en service level agreement for Support og Service

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Vi afholder statusmøder med aftalt frekvens

Referencer