Statistik

Få overblik hurtigt, og træf bedre beslutninger

Fuldt statistisk overblik over telefontrafik og aktivitet i realtid

Når firmaet har brug for indsigt i opkaldstrafikken og i telefonkøerne, er Statistik en god løsning. Følg status, afvikling af trafik og køer i realtid. Få fuld statistik over, hvor effektivt virksomhedens afdelinger håndterer kunderne.

Du designer selv overblikket for statistikken, så firmaets ledere bliver i stand til at analysere trafikmønstre med fokus, der er relevant for jer.

Det er nemt at etablere et visuelt billede af situationen, der direkte afspejler virksomhedens fokusområder. Det gør du ved at anvende de brugervenlige og individuelle filtre.

Du kan designe dashboards med filtre og parametervalg og drag & drop. De skræddersyede dashboard er velegnede til brug for afdelingsledere og til fællesoverblik på en storskærm, der er synlig for alle medarbejdere i en afdeling – f.eks. et call center.

Statistik er let at implementere og kan anvendes af alle virksomheder, der ønsker et konkret overbliksbillede. Statistik er særligt velegnet til call centre og virksomheder med betydelig telefontrafik.

Udsnit af Connect Stat Basis

statistik_basis_grafik

Udsnit af Connect Stat Udvidet

statistik_adv_grafik

Eksempel på skræddersyet dashboard

Skræddersyet-dashboard

Statistik featureoversigt


  Connect Stat Basis Connect Stat Udvidet
Bruger-rapport
Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for ind- og udgående opkald (inkl. gruppeopkald) til brugerne
Receptionistgruppe-rapport
Data om håndtering, omstillinger, viderestillinger ved uindmeldte agenter for indgående kald til brugerne, håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. Mulighed for indlejring af SLA-mål
Agenter i receptionistgrupper
Data om agenter og deres besvarede kald med muligheder for sammenligninger
Ringegruppe-rapport
Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for ind- og udgående kald til ringegrupperne
Regelbaseret trafik-rapport
Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for indgående kald til regel-behæftede telefonnumre
IVR-rapport
Data om håndteringen og viderestillinger af indgående kald via IVR-menuen (taste-valgs-menuen)
IVR-omstillings-rapport

Data om omstillinger af indgående kald via IVR-menuen (taste-valgs-menuen)

Dashboard
Udform skræddersyede dashboard nemt og hurtigt til personligt brug og til brug på storskærm

Referencer

Kontakt mig om statistik til Connect 3.0

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

7 + 13 =