Enterprise statistik

Få overblik hurtigt, og træf bedre beslutninger

Fuldt statistisk overblik over opkald og aktivitet i realtid

Når virksomheden har behov for indsigt i ind- og udgående opkald både for brugere, afdelinger og ACD-køer, er Enterprise Statistik en god løsning. Det er også muligt at følge status, afvikling af trafik og køer i realtid via det tilhørende dashboard. Dermed får virksomheden et fuldt statistik over, hvor effektivt virksomheden håndterer kunderne.

Du designer selv overblikket, så firmaets ledere bliver i stand til at analysere trafikmønstre med fokus, der er relevant for jer.

Det er nemt at etablere et visuelt overblik med f.eks. grafer og kurver, der direkte afspejler virksomhedens fokusområder. Det gør du ved at anvende de brugervenlige og individuelle filtre og parametervalg.

Du kan designe dashboards med filtre og parametervalg og drag & drop. De skræddersyede dashboards er velegnede til brug for afdelingsledere og til fællesoverblik på en storskærm, der er synlig for alle medarbejdere i en afdeling – f.eks. et call center eller en kundevendt afdeling.

Enterprise Statistik er let at implementere og benytte. Det kan anvendes af alle virksomheder, der ønsker et konkret overbliksbillede. Enterprise Statistik er særligt velegnet til call centre og virksomheder med betydelig telefontrafik.

Udsnit af Connect Stat

statistik_adv_grafik

Eksempel på skræddersyet dashboard

Skræddersyet-dashboard

Statistik featureoversigt


  Enterprise statistik
Bruger-rapport
Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for ind- og udgående opkald (inkl. gruppeopkald) til brugerne
Receptionistgruppe-rapport
Data om håndtering, omstillinger, viderestillinger ved uindmeldte agenter for indgående kald til brugerne, håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. Mulighed for indlejring af SLA-mål
Agenter i receptionistgrupper
Data om agenter og deres besvarede kald med muligheder for sammenligninger
Ringegruppe-rapport
Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for ind- og udgående kald til ringegrupperne
Regelbaseret trafik-rapport
Data om håndtering, svartider, kaldsvarighed mv. for indgående kald til regel-behæftede telefonnumre
IVR-rapport
Data om håndteringen og viderestillinger af indgående kald via IVR-menuen (taste-valgs-menuen)
IVR-omstillings-rapport

Data om omstillinger af indgående kald via IVR-menuen (taste-valgs-menuen)

Agent-tilgængelighed
Mulighed for at se, hvor lang tid en agent har været logget ind eller ud af en ACD-kø
Microsoft Teams-aktivitet

Mulighed for at se alle Microsfot Teams aktiviteter mm.

Referencer

Kontakt mig om statistik til Connect 3.0

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.