Time to Face it

Kunderne kommunikerer med jer på de kanaler, de foretrækker.
Hjælper I dem lige så hurtigt og nemt som ved telefonopkald?

Derfor bør du overveje et omnichannel kontaktcenter


Dine kunder foretrækker andre kanaler end opkald


SoMe og reviews betjenes ikke på lige fod med opkald


Kundedialog og opgaveløsning går for langsomt


Kundeserviceoverblik kræver mange systemer

Fordele med et omnichannel kontaktcenter


Giv kunderne adgang ad alle kanaler


Betjen alle henvendelser lige så hurtigt som opkald


Automatisér flest mulige workflows


Er sandsynligvis billigere end I tror


Påbegynd den digitale transformation her

Produktblad

Tid til at opgradere til omnichannel kundeservice?

Mange virksomheder har styrket kundeservicen online, da vi ikke kunne mødes fysisk.

De mange digitale kommunikationskanaler har fået et kunderejse-check, så kundeoplevelsen på bl.a. de sociale medier og websitet er blevet lige så elegant og hurtig som servicen ved et telefonopkald.

 Flere forhold taler for, at omnichannel kundeservice bør opgraderes:

  • Jo yngre jeres kunder er, jo stærkere er præferencen for dialog via digitale kanaler
  • Brugen af digitale kanaler i ældre kundegrupper vokser fortsat
  • Kræver det forskellige systemer for at have overblik over alle typer kundehenvendelser, er risikoen for at tabe nogle bolde på gulvet større
  • Skal en medarbejder åbne flere systemer for at få et kundeoverblik, går betjeningen langsommere og produktiviteten falder

Et alt-i-et-kontaktcenter kan løse jeres omnichannel-udfordringer og sikre jer en konsistent kundeservice på tværs af kanaler, der lever op til jeres servicemål. Måske er det tid til at tage tyren ved hornene og tage kundeoplevelsen til næste niveau.

Kom i trygge hænder hos os


Dansk leverandør af IT-infrastruktur, telefoni og kontaktcentre


Cloud-baserede løsninger, der er nemme at integrere


Tryg og hurtig implementering efter fast metode og efter aftale


Vi forpligter os til at bidrage til jeres digitale transformation

De anvender også MiContact Center Enterprise

Kontakt mig om MiContact Center Enterprise

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.