Planlagte servicevinduer

Fremtidige planlagte servicevinduer

Vi bruger servicevinduer til at sikkerhedsopdatere, løbende teste både hardware, software og at alt også fungerer ved utilsigtede hændelser. På udmeldte datoer vil der derfor i tidsrummet mellem 22.00 og 02.00 kunne opleves mindre forstyrrelser på forbindelser, ip og telefoni.

Vi beklager de gener dette kan medføre.

Bemærk

Hvis der opleves problemer med internetforbindelsen efter et servicevindue, prøv da først at genstarte routeren inden support kontaktes.

Planlagte servicevinduer

Vi bruger servicevinduer til at sikkerhedsopdatere, løbende teste både hardware, software og at alt også fungerer ved utilsigtede hændelser. På udmeldte datoer vil der derfor i tidsrummet mellem 22.00 og 02.00 kunne opleves mindre forstyrrelser på forbindelser, ip og telefoni.

Vi beklager de gener dette kan medføre.

Bemærk

Hvis der opleves problemer med internetforbindelsen efter et servicevindue, prøv da først at genstarte routeren inden support kontaktes.

 

Q4 – 2020

27. oktober (Generelt)
10. november (Generelt)
11. november (Telefoni)
24. november (Generelt)
8. december (Generelt)
9. december (Telefoni)

Q1 – 2021

12. januar (Generelt)
13. januar (Generelt)
27. januar (Generelt)
9. februar (Generelt)
10. februar (Generelt)
23. februar (Generelt)
9. marts (Generelt)
10. marts (Generelt)
23. marts (Generelt)

Ring til support på 8888 7777

Normale åbningstider for support
Mandag – torsdag kl. 8:00 – 16:00
Fredag kl. 8:00 – 15:30

Udenfor åbningstid
Ved driftsnedbrud kan du også ringe på telefon (+45) 8888 7777 til den vagthavende medarbejder.

Katastrofenummer
Ved sjældne totale nedbrud vil ovennævnte numre også kunne fejle så kan der ringes til (+45) 70 70 78 33

Referencer