Nyhed

Integrer vigtige IT-systemer, og effektivisér jeres kunders oplevelser og de interne arbejdsprocesser

Har du valgt Teams og Contact Point, åbner en verden af nye integrations-kombinationer sig.

Det er bl.a. muligt at hæve produktiviteten yderligere ved at tilkoble moduler, der i praksis minimerer eller helt automatiserer manuelle arbejdsprocesser. Dvs. tager arbejdet ud af arbejdsprocesserne.

F.eks. tilkobling af Premium Attendant til central og effektiv håndtering af kundeopkald eller af Mitel Contact Center Enterprise til outbound salg, inbound kundehenvendelser eller til omnichannel-tilgang i alle touchpoints på den digitale kunderejse.

Eller f.eks. integration med Salesforce til styrke samspillet mellem salg og service og kommunikation og samarbejde. Kunderejsen kan redefineres og give ny værdi på nye og spændende måder, så kundeoplevelsen tages til nye højder.

Du kan også tilkoble et statistik-modul, så firmaet måler kommunikationen og kan følge på de opstillede mål for kvalitet og se, om målsætninger og KPI’er bliver opfyldt.

Statistik-modulet er et velegnet redskab til at identificere det nødvendige ressourcebehov, der skal til for at opnå den maximale kundeoplevelse.

Integration med disse applikationer og systemer

Referencer

Skal vi kontakte dig om integration af telefoni og IT?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

15 + 9 =