Outbound Salg

Styrk salget til kunderne

Opnå større salgseffektivitet og bedre kundeoplevelser

Telefoniløsningen Connect 3.0 er åbent og enkelt at integrere med. Udnyt CRM API’et til løbende at få indsigt om ind- og udgående kundeopkald med basis i dit firmas CRM-system. Du får det komplette overblik over opkaldsaktiviteterne. Det giver mulighed for bedre at styre salgsindsaten mod bedre resultater og for at give kunden en bedre oplevelse.

Når CRM-systemet er koblet sammen med Connect 3.0, og indstillingerne er sat, får du, sælgerne, team managers og admin adgang til et analytics dashboard.

Outbound salg er forberedt til plug & play integration med Microsoft Dynamics, Salesforce, SugarCRM, Zendesk, Oracle Salse Cloud, Netsuite og Infusionsoft.

Fordele med outbound salg

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Statistisk opsamling i godt overblik

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Dashboard med nem drill down

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Plug & Play CRM API connectors

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Integrerer med de største CRM-systemer

Outbound Salg analytics dashboard

  Samlet overblik Overblik pr. bruger
Alle opkald
Alle indgående opkald
Alle udgående opkald
Opkald/time henover dagen/ugen
Total taletid forbrugt ved telefon
Rate for gennemførte opkald/time henover dagen/ugen
Opkald/bruger
Total taletid/bruger
Gns. opkaldstid/bruger
Antal notetagninger/bruger
% opkald til CRM-poster/bruger
Modtagne indgående opkald
Besvarede indgående opkald
Lange indgående opkald
Gennemførte udgående opkald
Gennemførte udgående opkald
Total taletid på udgående opkald
% gennemførte opkald af udgående opkald

Referencer

Kontakt mig om Outbound salg CRM-API

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

1 + 2 =