Outbound Salg
Styrk salget til kunderne
Telefoniløsningen Connect 3.0 er åbent og enkelt at integrere med. Udnyt CRM API’et til løbende at få indsigt om ind- og udgående kundeopkald med basis i dit firmas CRM-system. Du får det komplette overblik over opkaldsaktiviteterne. Det giver mulighed for bedre at styre salgsindsaten mod bedre resultater og for at give kunden en bedre oplevelse.
Når CRM-systemet er koblet sammen med Connect 3.0, og indstillingerne er sat, får du, sælgerne, team managers og admin adgang til et analytics dashboard.
Outbound salg er forberedt til plug & play integration med Microsoft Dynamics, Salesforce, SugarCRM, Zendesk, Oracle Salse Cloud, Netsuite og Infusionsoft.
Samlet overblik | Overblik pr. bruger | |
Alle opkald | ||
Alle indgående opkald | ||
Alle udgående opkald | ||
Opkald/time henover dagen/ugen | ||
Total taletid forbrugt ved telefon | ||
Rate for gennemførte opkald/time henover dagen/ugen | ||
Opkald/bruger | ||
Total taletid/bruger | ||
Gns. opkaldstid/bruger | ||
Antal notetagninger/bruger | ||
% opkald til CRM-poster/bruger | ||
Modtagne indgående opkald | ||
Besvarede indgående opkald | ||
Lange indgående opkald | ||
Gennemførte udgående opkald | ||
Gennemførte udgående opkald | ||
Total taletid på udgående opkald | ||
% gennemførte opkald af udgående opkald |