Alt-i-et kontaktcenter til effektiv kommunikation og kundehåndtering

Mitel MiContact Center Enterprise optimerer kunderejsen i praksis

Design den komplette digitale kunderejse med MiContact Center Enterprise

Mitels MiContact Center Enterprise er en markedsledende kontaktcenterplatform til effektiv betjening af moderne kundekontakt:

  • Håndterer omfattende inbound kommunikation og kundeservice med intuitivt kundeoverblik for agenterne
  • Udviklet til outbound salgskampagner med flere dialingformer og til massekommunikation ifm. begivenheder, løbende ressourceoptimering og nødsituationer
  • Dækker alle relevante kommunikationskanaler og -kontaktpunkter med omnichannel i realtid
  • Forberedt til integration med 3.parts systemer inkl. native integration til ipvision cloud-baserede telefoniløsning Connect 3.0 og til samarbejdsværktøjet Microsoft Teams
  • Mitel’s løsninger anvendes hver dag af 60. mio.+ brugere globalt
Kontaktcentret udvikler sig løbende og er et fremtidssikret valg:

  • Adgang til brug af Google Contact Center AI-teknologi, bl.a. kerneteknologierne speech-to-text, text-to-speech, Natural Language Understanding og Dialogflow
  • Kan anvendes til services som chat bots og voice bots, agent assist og insights, som bygger på machine learning
  • Klædt på til virksomhedens digitale transformation i praksis med veldokumenterede API’er og integrationsmuligheder
  • Velegnet til komplet samspil med markedets store CRM- og ERP-systemer, kundedataplatforme, datawarehouses og automation services inkl. IoT og 5G

Vi leverer kontaktcentret on premise og som public cloud-baseret løsning.

Kontaktcentret er velegnet til at levere perfekte kundeoplevelser

 

Når I har mange indgående henvendelser fra kunderne

…er det vigtigt at få ventetid i ringekøerne, opkaldslængde og wrap up-time ned. Det sker med effektiv og nem opkaldshåndtering, brug af templates, fleksibel agentstyring og aktivitets-styring for medarbejderne.

 

Når I skal ringe eller kommunikere meget eksternt

…er det vigtigt at gøre det uden spild. Det sker med nem indlæsning af kontakter, effektive kommunikationsformater, tidsbesparende dialing-former, wrap up templates og fleksibel agentstyring.

 

Når kunderne henvender sig på forskellige kanaler og platforme

…er det vigtigt at designe den rette kundeoplevelse tilpasset kanalen og at servere det fulde overblik over kunden for agenten til brug i kundedialogen. Det er muligt med MiContact Center Enterprise.

 

Når kunderejsen skal raffineres i alle kontaktpunkter

…er det vigtigt, at kommunikationen kan konfigureres nemt og hurtigt med de rette variable og den rette granularitet, så kunderne får optimale oplevelser i de kontaktpunkter, som de henvender sig til virksomheden gennem.

 

Når I har mange medarbejdere i kontaktcentret

…er det vigtigt at bemande kontaktcentret effektivt ved at stille med de rette medarbejdere med de rette kompetencer til rådighed op rette tidspunkter for kunderne, så dialoger og interaktioner bliver optimale.

 

Når I vil berige kommunikationen med relevant data

…er det vigtigt at integrere kontaktcentret med virksomhedens forretningskritiske systemer, så de rette data er tilgængelige på rette tidspunkt, når kunderne henvender sig, så de betjenes hurtigt, relevant og nyttigt.

 

Når I vil automatisere manuelle opgaver ifm. kommunikationen

…er det vigtigt, at data flyder fejlfrit mellem kontaktcentret og de IT-systemer, så de automatiserede workflows er reelt tidsbesparende og effektive, og så kunderne oplever hurtigere og korrekt betjening.

 

Når kunderejsen skal forædles med kunstig intelligens

…er det vigtigt, at chat bots og voice bots kan tage dialoger og opkald, at agent assist kan støtte medarbejderne med relevant information under kundedialogerne, og at aktuelle trends kan trækkes ud på tværs af al kommunikation.

De anvender også MiContact Center Enterprise

Kontakt mig om MiContact Center Enterprise

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

8 + 10 =