Tag kommunikation og kundeservice til næste niveau

Mitel MiContact Center Enterprise
Alt-i-et-kontaktcenter

Gentænk virksomhedens kommunikation og kundeservice


Op til 40% reduceret
efterhåndteringstid (AHT)*


Op til 20% forbedret
løsning-ved-første-kontakt (FCR)*


5-20% forøget
selvbetjening*


Op til 50% service-til-salg
konverteringer*

Sæt fart på den digitale transformation

Bind data og systemer sammen med MiContact Center Enterprise, og høst gevinsten i kundedialogen

 

Bliv excellent i data-drevne kunderejser

Design hvert kontaktpunkt, så kunderne får den perfekte kunderejse uanset kanal, platform og kontaktformat

 

Byg smarte workflows med integration og automation

Reducér manuelt arbejde til et minimum, lad systemerne løse flest mulige opgaver

Tilbyd kunderne nye oplevelser og bedre services med AI

Udbyg selvbetjening med voice bots og chat bots, og styrk agenterne med agent assist

Styrk konkurrenceevnen med den intelligente 6.sans

Udbyg virksomhedens kommunikation og kundeservice med 5G og IoT-devices

 

Design den komplette digitale kunderejse med MiContact Center Enterprise

Mitels MiContact Center Enterprise er en markedsledende kontaktcenterplatform til effektiv betjening af moderne kundekontakt:

  • Håndterer omfattende inbound kommunikation og kundeservice med intuitivt kundeoverblik for agenterne
  • Udviklet til outbound salgskampagner med flere dialingformer og til massekommunikation ifm. begivenheder, løbende ressourceoptimering og nødsituationer
  • Dækker alle relevante kommunikationskanaler og -kontaktpunkter med omnichannel i realtid
  • Forberedt til integration med 3.parts systemer inkl. native integration til ipvision cloud-baserede telefoniløsning Connect 3.0 og til samarbejdsværktøjet Microsoft Teams
  • Mitel’s løsninger anvendes hver dag af 70. mio.+ brugere globalt
Kontaktcentret udvikler sig løbende og er et fremtidssikret valg:

  • Adgang til brug af Google Contact Center AI-teknologi, bl.a. kerneteknologierne speech-to-text, text-to-speech, Natural Language Understanding og Dialogflow
  • Kan anvendes til services som chat bots og voice bots, agent assist og insights, som bygger på machine learning
  • Klædt på til virksomhedens digitale transformation i praksis med veldokumenterede API’er og integrationsmuligheder
  • Velegnet til komplet samspil med markedets store CRM- og ERP-systemer, kundedataplatforme, datawarehouses og automation services inkl. IoT og 5G
  • Kontaktcenteret har en meget konkurrencedygtig prisstruktur med den lave initial-investering og et licenssystem baseret på samtidige agenter fremfor adgangslicenser.

Realisér jeres vision for employee og customer experience management

Skræddersy kontaktcentret 100% til din virksomheds behov

De anvender også MiContact Center Enterprise

Kontakt mig om MiContact Center Enterprise

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.