Effektiv anvendelse af tid og ressourcer i kontaktcentret

MiContact Center Enterprise workforce management

Rette kompetencer på rette sted til rette tid med Workforce management

MiContact Center Enterprise workforce management er en service til kontaktcentre, back office og filialer, som hjælper med at stille medarbejdere med de rette kompetencer til rådighed på rette tidspunkt ved kundehenvendelserne. Derved bliver dialogerne og interaktionerne optimale, og kundeoplevelsen forløber i højeste kvalitet uanset kommunikationskanal og kontaktpunkt.

De vigtige processer i workforce management

Forecasting

Bemanding

Planlægning

Drift

Performance

Analyse

Fordele med workforce management

At få den rette agent til at besvare en kundehenvendelse tilfredsstillende på rette tidspunkt kan ikke undervurderes. Det er ikke let at opnå dette mål ved hver henvendelse. Det fordrer en gennemgang og en tilpasning af de relevante processer og input fra dem, der bruger kontaktcentret.
  • Forbedret kundeservice
  • Øget medarbejdertilfredshed
  • Stigende effektivitet
  • Bedre afkast

De anvender også MiContact Center Enterprise

Kontakt mig om MiContact Center Enterprise workforce management

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.