Omfavn kunderne i alle kommunikationskanaler og kontaktpunkter

MiContact Center Enterprise omnichannel

MiContact Center Enterprise omfavner alle touchpoints på kundernes digitale rejse

MiContact Center Enterprise er bygget til at håndtere opkald og henvendelser fra kunderne fra de kontaktpunkter i de kommunikationskanaler, som kunderne foretrækker.

Kontaktcentret håndterer henvendelser fra kunderne via bl.a. opkald, sms, chat og mails fra virksomhedens website og beskeder på company pages på sociale medier.

Henvendelserne prioriteres efter de regler, som passer bedst til den enkelte kundes behov.

Når en agent klikker på en af henvendelserne i køen, kan det åbne et skærmbillede, der giver overblikket over kunden, så agenten kan yde den optimale service overfor kunden.

Kunderne kan henvende sig i ethvert kontaktpunkt i enhver kanal og kan forvente hurtig og relevant service

Kontaktcentret favner ethvert kontaktpunkt i enhver kanal.
Agenterne har al relevant data om kunden, når kunden henvender sig.

Kontaktcentret giver agenterne overblik og omfavner alle kommunikationskanaler

  • Vær tilgængelig for kommunikation i de kanaler og på de platforme, hvor kunderne er
  • Design oplevelsen i hvert kontaktpunkt, så kunderejsen bliver optimal
  • Lad kunderne kommunikere med jer på deres foretrukne kanaler og platforme
  • Vær fleksibel i kommunikationen, og skift medie og kanal, når det er befordrende for dialogen
  • Automatisér kommunikationsprocesser, så kunderne får den gode oplevelse, uden at I taber overblikket

De anvender også MiContact Center Enterprise

Kontakt mig om MiContact Center Enterprise omnichannel

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

12 + 7 =