MiContact Center Enterprise omfavner alle touchpoints på kundernes digitale rejse
Kontaktcentret håndterer henvendelser fra kunderne via bl.a. opkald, sms, chat og mails fra virksomhedens website og beskeder på company pages på sociale medier.
Når en agent klikker på en af henvendelserne i køen, kan det åbne et skærmbillede, der giver overblikket over kunden, så agenten kan yde den optimale service overfor kunden.
Kunderne kan henvende sig i ethvert kontaktpunkt i enhver kanal og kan forvente hurtig og relevant service


Kontaktcentret giver agenterne overblik og omfavner alle kommunikationskanaler
- Vær tilgængelig for kommunikation i de kanaler og på de platforme, hvor kunderne er
- Design oplevelsen i hvert kontaktpunkt, så kunderejsen bliver optimal
- Lad kunderne kommunikere med jer på deres foretrukne kanaler og platforme
- Vær fleksibel i kommunikationen, og skift medie og kanal, når det er befordrende for dialogen
- Automatisér kommunikationsprocesser, så kunderne får den gode oplevelse, uden at I taber overblikket
De anvender også MiContact Center Enterprise


Kontakt mig om MiContact Center Enterprise omnichannel
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.