Styrk virksomhedens digitale transformation med integration

MiContact Center Enterprise integration

Servér de rette data på rette tidspunkt og sted med MiContact Center Enterprise integration

  • Kontaktcentret er designet til at frigøre det økonomiske potentiale ved en digital transformations-rejse
  • Kundeoplevelsen i de enkelte kontaktpunkter i alle kommunikationskanalerne kan optimeres bedre end nogensinde, hvilket øger kundetilfredsheden
  • Integreret samspil med virksomhedens forretningskritiske systemer kan reducere og helt eliminere manuelle arbejdsrutiner med automation, hvilket kan øge effektiviteten og medarbejdertilfredsheden
  • Al aktivitet kan måles og vises i dashboards og give indsigt i realtid, så der kan besluttes hurtigere. Det sikrer, at virksomheden bliver mere agil og konkurrencedygtig

Kontaktcentret integrerer med alle vigtige systemer og teknologier

  • Kontaktcentret er 100% cloud-baseret
  • Veldokumenterede/åbne API’er forberedt til alle systemer
  • Kontaktcentret er native integreret med Connect 3.0
  • Office365 med Microsoft Teams kan integreres
  • Native integration til Salesforce
  • Forberedt til 5G og IoT
  • Overholder alle markedsstandarder
  • 25 års erfaring med levering af kontaktcenterløsninger

Eksempler på integration med kontaktcentret

Når en kunde ringer, åbner Salesforce systemet automatisk og slår op på det rette kundekort, så medarbejderen har overblik over kunden med det samme og er klar til at indtaste ny information og nye ordrer.

Når en ny kunde bestiller varer over et vist beløb på hjemmesiden, sendes en mail til kontaktcentret, der automatisk sender en SMS til den ansvarlige sælger, der kan tage affære rettidigt i forhold til vareleveringen og kundeoplevelsen.

Når varechaufførernes sorte kørselsmåler registrerer forsinkelser, sendes besked centralt, hvorefter der trigges SMS-besked til de sidste varemodtagende kunder på køreruten om det forventede forsinkede ankomsttidspunkt.

Måleudstyr langs Gudenåen (IoT) sender via 5G besked til centralt system om usædvanligt stigende vandstand. Det trigger afsendelse af alarm-SMS til borgere, der bor i de berørte områder.

Kontaktcenter integration er et sikkert valg på vejen mod at høste potentialet i databerigelse

Førte skridt på vejen mod virksomhedens digitale transformation og mod den optimale digitale kunderejse går over en integration af virksomhedens telefonsystem/kontaktcenter og de forretningskritiske IT-systemer.

Vores kontaktcenter er født med Connect 3.0 som underliggende PBX-platform. Der er native integration mellem de to systemer, så kontaktcentret er plug & play, når virksomheden har besluttet sig for MiContact Center Enterprise.

Data  er ikke så meget værd, hvis de ikke sættes aktivt i spil, når kunderne vælger at henvende sig. At berige kundedialogerne i realtid med relevant data er afgørende for at udløse datas økonomiske potentiale. Derfor er integration vigtig.

Kontaktcentret har mange brugere globalt, har åbne API’er og er veldokumenteret. Derfor er beslutninger om integration sikre valg, hvis gevinsterne i form af øget omsætning, sparede udgifter og bedre bundlinje er målet for berigelse af kundedialogerne.

De anvender også MiContact Center Enterprise

Kontakt mig om MiContact Center Enterprise integration

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.