Optimal service ved indgående kundekontakt

MiContact Center Enterprise inbound

Optimér kundeoplevelsen med MiContact Center Enterprise inbound

Mitels alt-i-en-kontaktcenterløsning hjælper virksomheder med at betjene kundehenvendelser fra alle kommunikationskanaler hurtigt og effektivt ved omfattende trafik. Kontaktcentret indeholder alle standardfunktioner inklusiv skill-based routing, automatiske pop op informationsvinduer og automation-muligheder.

Kontaktcentret skaber værdi, fordi

  • beriget opkalds- og opgavebehandling fører til bedre beslutninger og løsninger
  • optimeret opkalds- og opgavehåndtering reducerer ventekøer og kaldslængde og øger kundetilfredsheden
  • høj kvalitet i de præcist designede kontaktpunkter sikrer den optimale kunderejse
  • effektive værktøjer fremmer de gode resultater, højner medarbejdertilfredshed og mindsker stress
  • mindre ressourcetræk ved inbound kan omsættes i besparelser og vækst

Slutbrugere kan tilgå løsningen via PC-client, via web-baseret browser og på via mobil app. Her ses et udsnit af den web-baserede brugergrænseflade, som agenter kan anvende.

Vælg et kontaktcenter til nemmere og hurtigere håndtering af virksomhedens mange indgående opkald

Kontaktcentret sætter virksomhedens agenter i stand til at håndtere indgående opkald og henvendelser i store mængder – hurtigt, nemt og effektivt:

  • Skræddersyet til omfattende inbound kommunikation med godt overblik for agenterne
  • Dashboard med køoverblik og komplet kundeoverblik
  • Avanceret søgning og Advanced Directory
  • Statusvisning nu og 4 timer frem for kollegerne
  • Fleksibel ind- og udmelding af køer
  • Øget agentmobilitet med smartphone app
  • Supervisor overblik og interaktion
  • Skalerbart op til 3.000 agenter
  • Integration med forretnings- og service management systemer
  • Compliant i forhold til GDPR og andre standarder
  • Forberedt til virtuelle agenter, agent assist og insights
  • Mitels løsninger anvendes dagligt af over 60 mio. brugere globalt

De anvender også MiContact Center Enterprise

Kontakt mig om MiContact Center Enterprise inbound

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

8 + 9 =