Kundeanalyse

Undersøg løbende kundernes opfattelse

Gennemfør automatiske kundeanalyser via din telefoniløsning

Har du behov for løbende at måle kundernes tilfredshed med jer eller jeres produkter? Eller ønsker du med jævne mellemrum at undersøge dine kunders behov på forskellige områder? Har dit firma telefonien hos os, er det muligt at etablere et set-up til løbende at undersøge kundeforhold over telefonen.

Derved er det muligt at foretage en automatiseret tilbageringning og gennemføre et IVR-baseret interview med de af jeres kunder, som i et tidligere opkald har bekræftet, at de gerne vil ringes op for at deltage i en af jeres undersøgelser.

Fordele ved kundeanalyse

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Tag løbende temperaturen på kunderne

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Tilpas løbende spørgsmål efter behov

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Spar tid ift. at benytte eksterne leverandører

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Spar penge ift. at købe eksterne kundeanalyser

WhiteAway Group A/S bruger kundeanalyse

WhiteAway Group A/S stræber efter at levere en ekstraordinær god kundeservice. Derfor har gruppen implementeret en telefoniløsning, der bidrager til det.

De har bl.a. automatisk tilbageringning til de af kunderne, der i et tidligere opkald aktivt har accepteret at deltage i en kundeanalyse ved en efterfølgende opringning.

Det opfølgende opkald sker automatisk efter et fastlagt interaktivt forløb med forudindtalte speaks, hvor kunden kan svare ved at vælge tal som svar blandt en række svarmuligheder.

Sådan fungerer kundeanalysen i praksis

Flowchart
flowchart_2

Referencer

Kontakt mig om kundeanalyse til Connect 3.0

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

7 + 15 =