Telefoni til Hospitality-branchen

Moderne og fremtidssikret telefonisystem

Ideelt og bæredygtigt til hoteller i alle størrelser

Som hotelejer og hotelmedarbejder er du afhængig af, at dit telefonisystem fungerer 24/7 – 365 dage om året. Som et af de første teleselskaber i verden udviklede vi i 2009 en avanceret hosted PBX-platform til Hospitality sektoren, som bidrog til grønnere og mere bæredygtig hoteltelefoni. Idag er det også muligt at få telefonien virtualiseret i vores redundante hostingcentre.

Løsningen passer både til SIP, digital og analog, og du kan bl.a. få softphones med videokonference, presence og chat.

Connect 3.0 er den ideelle professionelle løsning til Hospitality-branchen, der dækker alle hotelbehov – uanset størrelse. De fleksible moduler og komponenter sikrer, at du får fuld fleksibilitet og skalérbarhed i din løsning.

Produktblad

Fordele med Connect 3.0 Hospitality

Skræddersyet efter dit hotel

Høj sikkerhed og stabil drift

Komplet platform

Dækker hele hotellets behov

Vi står for drift, vedligeholdelse og udvikling

Høj teknisk kvalitet

Sådan gør andre af vores hotel-kunder

Bliv inspireret af, hvad andre hoteller har valgt.

BC Hospitality Group

Saltoftehus

 

ascot case billede

Ascot Hotel

Referencer

Skal vi kontakte dig om en hotel-telefoni-løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.