Fjernsupport

Dansk Fjernsupport

Med fjernsupport har vi mulighed for at forbinde os til din computer og yde den nødvendige hjælp via en softwareklient, som midlertidig installeres på din arbejdsstation. Du kan til hver en tid lukke klienten og afbryde forbindelsen til support.

Softwareklienten installerer ikke noget på din PC, og passwordet vil ikke blive gemt. Et nyt password vil blive genereret næste gang, softwareklienten bliver startet.

Downloads:

English Remote support

Remote support gives us the ability to connect to your computer to provide the nessesary aid, using a software client, which is temporary installed on you workstation. You can close the application at any time to disconnect the service.

The software client does not install anything on your PC and your password will not be saved. A new password will be generated the next time, the software is started.

Downloads:

Har du problemer med eller spørgsmål angående din mobiltelefoni, er du velkommen til at kontakte support på tlf. (+45) 8888 7799.

Åbningstiderne er mandag til torsdag kl. 8:00 – 16:00 og fredag kl. 8:00 til 15:30

Opsætning af mobiltelefon til at bruge data

GPRS/MMS/3G/Dataopsætning
ipvision har TDC og Telenor som mobilpartnere, og du kan derfor benytte TDC’s og Telenors sider til opsætning af din mobiltelefon på følgende links:

Data i udlandet
Som TDC og Telenor mobilpartner benytter vi deres partnere i udlandet. Se listen over udlands partnere på følgende links:

3G og 4G mobil dækningskort

TDC og Telenor har gennem 2014 udbygget 3G-dækning, samtidig med at de har etableret et 4G mobilnetværk. Klik på knappen nedenunder for at set TDC’s dækningskort. Telenors har også udformet et interaktivt dækningskort.

Referencer

Skal vi kontakte dig om fjernsupport?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

3 + 5 =