Features til din kommunikationsløsning

Kommunikation og samarbejde nemmere, hurtigere og mere effektivt

Apps, funktioner og moduler smidiggør firmaets kommunikation og samarbejde

Connect 3.0 håndterer ca. 300 funktioner til telefoni og samarbejde. Din virksomhed er sikret det bedste udgangspunkt for smidig kommunikation og hurtig fremdrift i samarbejdsrelationer internt og eksternt.

Det gør medarbejdernes brug til en leg og sætter automatisk tempoet op i projekter og opgaveløsninger, hvilket styrker din virksomheds konkurrenceevne.

Apps

Smartphone app’en Connect App og klienten Connect Client giver handlekraft, fordi de gør det lettere og hurtigere at få gjort tingene. Og med administratorportalen sker ændringer i løsningen også nemt og hurtigt.

Collaboration bidrager til, at du og kollegerne løser projektopgaverne hurtigere og med et bedre overblik og mere uafhængigt af tid og sted.

Funktioner

De mere end 300 funktioner er designet, så de er simple og dermed enkle og hurtige at anvende. 

Det samme gælder de mere avancerede funktioner, som er dybt integreret og derfor virker elegante at bruge.

Endelig står en række API’er til rådighed. Nogle API er plug&play. Andre API’er kræver udvikling i dit firma for at få glæde at telefonidata

API

Moduler

Dit firmas data er guld værd. Du kan høste værdien ved at sætte data automatisk i spil ved at integrere telefoni og firmaets IT-systemer. En række af vores kunder har valgt at integrere telefoni med CRM-systemer, ERP-systemer og andre systemer. Få inspiration til at afdække dine muligheder.

Referencer