Integration af telefoni
og ERP

Høst værdien af dine ERP kundedata

Skab værdi med integration af telefoni med dit ERP-system

Når du modtager et opkald udefra, sørger integrationen for, at der automatisk popper et vindue op på din skærm med de vigtigste
informationer fra dit ERP-system om kunden eller leverandøren bag opkaldet, før telefonen begynder at ringe.

Forestil dig f.eks., at alt, hvad du skal vide om en debitor, serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.

Fordele ved integration af telefoni og ERP

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Din kunde eller leverandør identificeres ved opkaldet

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Få fakturadata automatisk på forkant

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Fremstå mere professionelt fra samtalernes start

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Spar tid, undgå unødige fejl og øg effektiviteten

Integrationsløsning hos ICM

Integration sætter dine ERP-data
i aktivt og værdiskabende spil

Integration mellem din telefoni og dit ERP-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og data om kunder og leverandører – i aktivt og værdiskabende samspil. En stor del af dialogen med dem sker over telefonen.

Når du har integreret din telefoni med dit ERP-system, kommer de vigtigste informationer fra dit ERP-system om kunden eller leverandøren automatisk op på din skærm, samtidig med at telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for debitor eller kreditor og til realiseret værdi for din virksomhed.

Sådan virker telefoni koblet sammen med dit ERP-system

Eksempel på integration af telefoni og ERP

Integrer telefoni med alle CRM-systemer

Referencer

Kontakt mig om integration af telefoni og ERP

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

10 + 1 =