Integration af telefoni og DRACAR

Bedre kundeservice med dine eftermarkedsdata i dit telefonsystem

Skab værdi med integration af din telefoni med dine
DRACAR+ eftermarkedsdata

Når du modtager et opkald udefra, sørger integrationen med DRACAR+ eftermarkedsdata for, at der automatisk popper et vognopslag op på din skærm med de vigtigste data om din kunde og kundens bil – før telefonen begynder at ringe.

Forestil dig, at alt du skal vide om bilkunden, serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Se med det samme hvem der ringer ind

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Fremstå bedre forberedt, når du svarer kaldet

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Ekspeder opkaldene hurtigere

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Få de relevante data på skærmen med det samme og spar tid

Sådan virker telefoni koblet sammen med
DRACAR+ eftermarkedsdata

Integration sætter dine DRACAR+ eftermarkedsdata
i aktivt og værdiskabende spil

En meget stor del af dialogen med bilkunderne sker over telefonen ifm. bestilling af servicecheck, dækskifte og reparationer. Integration mellem din telefoni og dit DRACAR+-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og data – i aktivt og værdiskabende samspil.

Når du har integreret din telefoni med dit DRACAR+-system, kommer de vigtigste informationer fra DRACAR+ eftermarkedsdata om en bilkunde eller bilen op på din skærm, når telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for bilkunden og til at tjene penge til din virksomhed.

Eksempel på integration af telefoni og DRACAR

Referencer

Forudsætninger for DRACAR+ integration

Der skal foreligge en aftale med CDK Global om installation af DRACAR+ til udtræk af kundedata.
Data fra DRACAR+ overføres til en hosted databaseserver hos ipvision.

13 + 12 =