Zylinc

Zylinc
Avancerede løsninger til virksomhedens reception og callcenter

Få styr på samtaler, chats, emails og de sociale medier*

I dag anvender kunderne mange kommunikationskanaler i dialogen med virksomheden. Kunderne forventer, at de får en hurtig og passende betjening, uanset hvilken kanal* de indleder dialogen med. Dit firma skal håndtere den stigende kompleksitet ubesværet med den rette prioritet og mindst mulige brug af tid hos medarbejderne. Hvis det er virkeligheden for dit firma, har du brug for en løsning, der giver dig overblik over kommunikationen

og effektiviteten i kundehåndteringen i receptionen, i Contact Centret eller i Service Centret. Giv de relevante medarbejdere en løsning, der giver et effektivt overblik over kommunikationen til virksomheden på tværs af kanaler, og som giver let adgang til alle medarbejderne i firmaet. Det gør det muligt at håndtere alle dialoger prioriteret og effektivt uanset kanal, så kunderne får løst deres henvendelser hurtigt og rettidigt ad passende kanal. Det er god kundeservice og giver gladere kunder.

Få løst det komplekse kommunikationsbehov effektivt

Genkender du billedet af en dagligdag med et stigende antal henvendelser fra kunder via stadig flere kanaler, er det måske tid til at overveje en mere avanceret løsning. Vi tilbyder 3 typer løsninger på toppen af telefonsystemet, så virksomhedens medarbejdere i receptionen, i Contact Centret eller i Service Centret kan håndtere kommunikationen i alle kanaler effektivt.

De veldokumenterede løsninger støtter moderne Unified Communication med rollebaserede brugerkonsoller, brugervenlige og effektive applikationer på en platform, der understøtter førende kommunikationsteknologier.

*: Zylinc forventes at lancere en ny version af sin platform, der understøtter feeds fra Facebook og evt. andre større sociale medier, i løbet af 2017.

Fordele med Zylinc som platform oven på dit telefonsystem

Gør din komplekse kommunikationsvirkelighed let at håndtere
Platformen effektiviserer styring af indgående opkald og henvendelser til agenter og medarbejdere. Det giver agenterne overblik. Agenterne har desuden fuld indsigt i kollegernes tilgængelighed og adgang til avancerede funktioner, som gør opgaven med at håndtere kommunikationen med kunderne let og hurtig - ad de kanaler, som kunderne foretrækker at kommunikere gennem.
Omfatter kundehenvendelser på de sociale medier
Stadig flere kunder forventer at kunne kommunikere med din virksomhed på de sociale medier. Zylinc platformen forventes i løbet af 2017 at give dit firmas relevante medarbejdere mulighed for at overvåge de sociale medier ved at få kundernes henvendelser, buzz og interaktion på de sociale medier omkring din virksomhed ind i platformen i nær ved realtid. Feeds om kundernes handlinger på de sociale medier trækkes ind i platformen på lige linje med henvendelser via de vanlige kanaler - telefonopkald, chat og email.
Skræddersyes til din virksomheds behov
Din virksomheds behov styrer designet af din løsning. Ønsker du en særlig håndtering af bestemte typer af kommunikation eller kunder, skræddersyr vi din løsning til det. Platformen er kompatibel med førende telefonsystemer i Danmark.
Bedre kundeservice og øget produktivitet
En lang række forhold optimerer agenternes betjening af kunderne. Udover det skræddersyede design af din løsning er det bl.a. brugen af svar-templates til f.eks. SMS- og email, let adgang til historik over kundedialogen, effektiv dirigering af opkald og kundehenvendelser og implementering af effektive forretningsregler. Det sætter agenterne på platformen i stand til at besvare opkald og henvendelser hurtigere og mere relevant. Det giver kortere ventetid i opkaldskøer. Det giver kortere samtaletid. Det giver hurtigere besvarelser på SMS og emails. De kortere køventetider og mere effektive samtaler frigør tid for kunder og agenter.

Omstilling til effektiv betjening af opkald

Medarbejderne i receptionen kan forbinde ethvert opkald med en hvilken som helst kontaktperson, fra enten en stationær eller mobil omstilling med Zylinc Attendant Console, bl.a. fordi alle medarbejderes tilgængelighedsstatus er synlig (presence).

Contact Center til effektiv betjening af kundesager

Medarbejderne i virksomhedens Contact Center kan dirigere alle indkomne opkald og meddelelser videre til den mest kompetente supportmedarbejder, og kaldet kan således besvares på den mest effektive måde med Zylinc Contact Center.

Service Center til effektiv betjening af opkald og kundesager

Zylinc Service Center forener det bedste af to verdener: Den professionelle omstillingsløsning og det avancerede Contact Center. Det giver et fuldt overblik over medarbejdernes tilgængelighed og kontrol over hele multichannel og opkaldshåndteringsprocessen.

Udvalgte virksomheder, der benytter Zylinc

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00