Selvbetjening IP-Switchboard

IP-Switchboard selvbetjening
Få løst opgaverne hurtigere

Velkommen til din IP-Switchboard selvbetjeningsportal

Er du kunde, kan du som bruger eller administrator få hjælp til selvhjælp her. Selvbetjeningsportalen er indgangen for dig til at ændre i din telefoniløsnings opsætning. Her kan du også oprette sager til kundeservice og support.

Du finder ligeledes indgangen til at se din virksomheds forbrug og statistikker. Endelig er portalen også indgangen til at downloade klienter, manualer, guides m.m.

Download af quickguides, manualer mm.

Her finder du guides til IP-Switchboard, materialer mm.

IP-Switchboard: Telefon funktioner  |  Quickguide

IP-Switchboard Client: Installation  |  Guide

Hardwareudstyr: Produktblade  |  Manualer  |  Quickguides

IP-telefoni: Krav

SIP-Trunk: Krav

Ændring af call flow, brugere mm. i Aizo

Har du brug for at ændre din opsætning af dine call flows eller af åbne- og lukketider, ændre profilen for en bruger eller noget tredje, logger du ind i Aizo.

Opgaver og spørgsmål til kundeservice

Skal du have nyt SIM-kort, oprette en bruger eller en IP-bruger, flytte et tlfnr., nedlægge en bruger, oprette en mobil datapakke eller en rejse datapakke? Eller har du blot en spørgsmål til kundeservice?

Opgaver og spørgsmål til support

Har du en sag eller blot en spørgsmål til support?

Reparation af udstyr

Har du telefoniudstyr med garanti leveret af os, som skal repareres eller byttes, beder vi dig udfylde vores RMA-formular.

Reparation af iPhone

Kunder med en iPhone købt enten direkte hos ipvision eller Dansk Tele & IT Support ApS på adressen Arne Jacobsens Allé 7, 2300 København S skal ved eventuelle defekter sende sin iPhone direkte til Dansk Tele & IT Support, som vil forestå reparation af produktet. Husk at medsende kopi af faktura.

Reparation af mobiltelefoner

Alle reparationssager vedrørende mobiltelefoner henvises til TeleCare's servicecenter. Hvis fejlen opstår indenfor mobiltelefonens garantiperiode ydes service gratis, medmindre det er selvforskyldt skade (vandskade eller lignende). Benyt følgende link for at gøre brug af denne service. Husk at vedlægge garantibevis, når telefonen sendes til reparation.

Reparation af Plantronics udstyr
Se guiden.

Status på igangværende opgaver

Du kan følge op på aktuelle sager, ligesom du kan følge med i fremdriften på sager, som er under løsning.

Indblik i dit telefoniforbrug og statistikker

Har du brug for at se, hvordan telefoniforbruget har udviklet sig eller for at se på nogle tidligere regninger, logger du ind i regningsservice

Gør administrationen lettere med vores fakturerings- og betalingsservices

Det  skal være nemt at være kunde hos os. Derfor bliver du tilbudt en række services. Du kan modtage dine fakturaer mv. på email. Du kan modtage dine fakturaer elektronisk på EAN.

Du kan tilmelde dig automatisk betaling med LeverandørService, og endelig kan du få adgang til vores selvbetjening, hvor du kan finde udskriftsvenlige udgaver af dine månedsfakturaer og statistikker på dit forbrug.

Har du brug for en hjælpende hånd?

Kundeservice 8888 7757

De normale åbningstider for kundeservice:
Mandag - torsdag kl. 8:00 - 16:00
Fredag kl. 8:00 - 15:30

Support 8888 7799

De normale åbningstider for support:
Mandag - torsdag kl. 8:00 - 16:00
Fredag kl. 8:00 - 15:30

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00