Mobiltelefoni

Mobiltelefoni
Skræddersyet 100% til din virksomhed

Moderne mobiltelefoni designet 100% til dit firmas behov

Vi skræddersyr mobiltelefoni til din virksomhed til kommunikation og samarbejde.

Vi har fokus på bedst mulig dækning - udendørs og indendørs, på lavere driftsudgifter - i og udenfor Danmark, og på effektiv kommunikation på farten. Dine medarbejdere kan få adgang til Danmarks 2. bedste mobilnetværk, multisim, budgetvenlige og fleksible mobilpakker, en fuld omstilling med al standardfunktionalitet og mere til - og det hele spiller perfekt sammen med IP-telefoni.

Desuden er det intuitive og effektive samarbejde i højsædet med samarbejdsredskabet MiTeam, der har integreret projekter og opgaver i et elegant overblik, med en simpel struktur, gode delingsfaciliteter, opgavestyring og mødefaciliteter, bl.a. chat og videomøde.

  • Mobiltelefoni med den bedste dækning og adgang til Danmarks 2 bedste mobilnetværk
  • Fuld omstilling med alle standard telefonifunktioner og mange flere oveni
  • Simpel og intuitiv Mobil app og PC-/Mac-klient
  • Visning af status for medarbejdernes tilgængelighed
  • Samarbejde i integreret projekt- og opgave-tool
  • Fleksible og billige tale- og datapakker
  • Byg ny funktionalitet på din løsning, når firmaet udvikler behovet
  • Styrk firmaets effektivitet ved at integrere telefonien med de forretningskritiske IT-systemer
  • Skab værdi ved at anvende viden i kommunikationen i realtid – opdateret gennem udveksling af telefoni- og kundedata via API
  • Outsourcing af drift, vedligeholdelse og udvikling af mobiltelefonien til os, så du kan fokusere op kerneforretningen
    - Og så er din mobiltelefoni-løsning forberedt til IP-telefoner og softphones



Smidighed giver produktiv kommunikation og samarbejde

Løsningen håndterer ca. 300 funktioner til telefoni og samarbejde. Din virksomhed er sikret det bedste udgangspunkt for smidig kommunikation og hurtig fremdrift i samarbejdsrelationer internt og eksternt.

Adgangen til at se kollegernes status sikrer, at du træffer det optimale kanalvalg på tværs af opkald, SMS, email, chat, audiomøde og videomøde.

Projektoverblikket og de simple og intutive opgave-styringsredskaber sikrer, at du og kollegerne prioriterer delopgaver korrekt og opretter, tildeler og omfordeler og afslutter delopgaverne hurtigt og nemt.

Til sammen giver løsningens mange features og de intuitive applikationer en elegante smidighed i anvendelsen. Det gør medarbejdernes brug til en leg og sætter automatisk tempoet op i projekter og opgaveløsninger, hvilket styrker din virksomheds konkurrenceevne.

Hav altid kunderne og kollegerne ved hånden

Uanset om du er på kontoret, på vejen eller arbejder hjemme, giver de personlige kommunikations- og samarbejdsapplikationer, Connect Client og Connect App, dig frihed og handlekraft. Du får

  • komplet overblik over kollegerne

  • nem håndtering af din kommunikation

  • let ændring af din status inkl. automatisk synkronisering af din Outlook-kalender

  • overblik over dine projekter og større opgaver

  • projektstyring med intuitiv styring af opgaver og integrerede mødefaciliteter

Byg moduler og funktioner på, når du har behov

Når din virksomhed vokser, ændrer behovene sig også. Med vores telefonimoduler kobler du bare nye funktioner på din løsning, når det passer dig, f.eks.:

  • Receptionist - udvidet omstillingsbord til receptionen
  • Voice Recording - optag og gem opkald som dokumentation
  • Live Statistik - indsigt i telefontrafikken i realtid
  • Storskærm - fælles overblik over telefonkøerne i afdelingen
  • Kundeanalyse - Gennem løbende automatiserede kundeundersøgelser, hvor kunder tilmelder sig frivilligt via IVR og efterfølgende ringes op og guides gennem dine skræddersyede interviewguide automatisk
  • Professionelle telefonmøder - med højeste sikkerhed og mødestyringsfaciliteter

En god og tryg kundeoplevelse

Når du skifter til os, tager vi dig og din virksomhed i hånden fra start. Vi opererer ud fra klart definerede standarder i alle faser i samhandlen

  • Implementeringen af din løsning sker efter en leveranceproces i 5 faser
  • Vi står for drift, vedligeholdelse og udvikling af løsningen
  • Vi aftaler en service level agreement for Support og Service
  • Vi afholder statusmøder med aftalt frekvens

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00