IP-Telefoni

IP-telefoni, der effektiviserer firmaets kommunikation
Fuld PBX med komplet funktionalitet og mere til

Features

Læs mere

Fordele

Se alle

Hardware

Se mere

Lyd

Lyt her

Produktblad

Download

Komplet IP-telefoni skræddersyet til dit firmas behov

  • IP-telefoni (fastnettelefoni) i højeste teknisk kvalitet
  • Fuld omstilling med alle standard telefonifunktioner og mange flere oveni
  • Simple og intuitive brugergrænseflader på IP-telefoner og softphones
  • Visning af status for medarbejdernes tilgængelighed
  • Fleksible og billige abonnementer
  • Byg ny funktionalitet på din løsning, når firmaet udvikler behovet
  • Styrk firmaets effektivitet ved at integrere telefonien med de forretningskritiske IT-systemer
  • Skab værdi ved at anvende viden i kommunikationen i realtid – opdateret gennem udveksling af telefoni- og kundedata via API
  • Outsourcing af drift, vedligeholdelse og udvikling af IP-telefonien til os, så du kan fokusere på kerneforretningen
  • Og så er din IP-telefoni-løsning forberedt til mobiltelefoner og smartphones



Omstilling til bedre firmakommunikation

Vores såkaldte fulde Hosted PBX håndterer alle standard telefonifunktioner - og flere avancerede funktioner oveni. Dit firma er sikret det bedste udgangspunkt for kommunikationen med kunderne med vores såkaldte omstilling, som afvikler alle samtaler og telefonifunktioner i højeste kvalitet. Og bedst af alt håndterer omstillingen også funktioner, som fremmer internt samarbejde og mere produktiv kommunikation med omverdenen.

 

 

Adgang til alle dine kunder og kolleger med et par museklik

Din personlige telefoniklient, Connect Client, giver dig frihed og handlekraft i din telekommunikation. Du får

  • et komplet overblik over kollegerne
  • nem omstilling og viderestilling
  • let ændring af din status, når du er på vej i møde
  • bedre styring af din kommunikation

Byg moduler og funktioner på, når du har behov

Når din virksomhed vokser, ændrer behovene sig også. Med vores telefonimoduler kobler du bare nye funktioner på din løsning, når det passer dig, f.eks.:

  • Receptionist - udvidet omstillingsbord til receptionen
  • Voice Recording - optag og gem opkald som dokumentation
  • Live Statistik - indsigt i telefontrafikken i realtid
  • Storskærm - fælles overblik over telefonkøerne i afdelingen
  • Supervisor - Lyt med, coach under, og deltag i telefonsamtalerne med kunderne, sammen med dine medarbejdere
  • Kundeanalyse - Gennem løbende automatiserede kundeundersøgelser, hvor kunder tilmelder sig frivilligt via IVR og efterfølgende ringes op og guides gennem dine skræddersyede interviewguide automatisk
  • Professionelle telefonmøder - med højeste sikkerhed og mødestyringsfaciliteter

En god og tryg kundeoplevelse

Når du skifter til os, tager vi dig og din virksomhed i hånden fra start. Vi opererer ud fra klart definerede standarder i alle faser i samhandlen

  • Implementeringen af din løsning sker efter en leveranceproces i 5 faser
  • Vi står for drift, vedligeholdelse og udvikling af løsningen
  • Vi aftaler en service level agreement for Support og Service
  • Vi afholder statusmøder med aftalt frekvens

Referencer

"Vi ville kunne skalere op uden store ekstra udgifter"
vis
“Vi vil ikke bare være et nummer i køen”
vis
“Vi tror på bedre kundeservice og support”
vis
“Vi får kundeforståelse og teknisk kvalitet”
vis
“Det gav os en besparelse på 49%”
vis

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00