IP-Telefoni

IP-telefoni til effektiv kommunikation og samarbejde

Komplet IP-telefoni skræddersyet til dit firmas behov

  • IP-telefoni (fastnettelefoni) i højeste teknisk kvalitet
  • Fuld omstilling med alle standard telefonifunktioner og mange flere oveni
  • Integreret samarbejds-tool til projekt- og opgavestyring inkl. deling og mødefaciliteter
  • Simple og intuitive brugergrænseflader på IP-telefoner og PC-/Mac-klienter med softphone
  • Visning af status for medarbejdernes tilgængelighed
  • Fleksible og billige abonnementer
  • Byg ny funktionalitet på din løsning, når firmaet udvikler behovet
  • Styrk firmaets effektivitet ved at integrere telefonien med de forretningskritiske IT-systemer
  • Skab værdi ved at anvende viden i kommunikationen i realtid – opdateret gennem udveksling af telefoni- og kundedata via API
  • Outsourcing af drift, vedligeholdelse og udvikling af IP-telefonien til os, så du kan fokusere på kerneforretningen
  • Og så er din IP-telefoni-løsning forberedt til mobiltelefoner og smartphones



Smidig firmakommunikation og samarbejde

Connect 3.0 håndterer ca. 300 funktioner til telefoni og samarbejde. Din virksomhed er sikret det bedste udgangspunkt for smidig kommunikation og hurtig fremdrift i samarbejdsrelationer internt og eksternt.

Adgangen til at se kollegernes status sikrer, at du træffer det optimale kanalvalg på tværs af opkald, SMS, email, chat, audiomøde og videomøde.

Projektoverblikket og de simple og intutive opgave-styringsredskaber sikrer, at du og kollegerne prioriterer delopgaver korrekt og opretter, tildeler og omfordeler og afslutter delopgaverne hurtigt og nemt.

Til sammen giver løsningens mange features og de intuitive applikationer en elegante smidighed i anvendelsen. Det gør medarbejdernes brug til en leg og sætter automatisk tempoet op i projekter og opgaveløsninger, hvilket styrker din virksomheds konkurrenceevne

 

 

Adgang til alle dine kunder og kolleger med et par museklik

Din personlige PC-/Mac-klient, Connect Client, giver dig frihed og handlekraft i din kommunikation og i dit samarbejde. Du får

  • et komplet overblik over kollegerne
  • nem håndtering af din kommunikation

  • let ændring af din status inkl. automatisk synkronisering af din Outlook-kalender

  • overblik over dine projekter og større opgaver

  •  

    projektstyring med intuitiv styring af opgaver og integrerede mødefaciliteter

Byg moduler og funktioner på, når du har behov

Når din virksomhed vokser, ændrer behovene sig også. Med vores telefonimoduler kobler du bare nye funktioner på din løsning, når det passer dig, f.eks.:

  • Receptionist - udvidet omstillingsbord til receptionen
  • Voice Recording - optag og gem opkald som dokumentation
  • Live Statistik - indsigt i telefontrafikken i realtid
  • Storskærm - fælles overblik over telefonkøerne i afdelingen
  • Kundeanalyse - Gennem løbende automatiserede kundeundersøgelser, hvor kunder tilmelder sig frivilligt via IVR og efterfølgende ringes op og guides gennem dine skræddersyede interviewguide automatisk
  • Professionelle telefonmøder - med højeste sikkerhed og mødestyringsfaciliteter

En god og tryg kundeoplevelse

Når du skifter til os, tager vi dig og din virksomhed i hånden fra start. Vi opererer ud fra klart definerede standarder i alle faser i samhandlen

  • Implementeringen af din løsning sker efter en leveranceproces i 5 faser
  • Vi står for drift, vedligeholdelse og udvikling af løsningen
  • Vi aftaler en service level agreement for Support og Service
  • Vi afholder statusmøder med aftalt frekvens

Referencer

"Vi ville kunne skalere op uden store ekstra udgifter"
vis
“Vi vil ikke bare være et nummer i køen”
vis
“Vi tror på bedre kundeservice og support”
vis
“Vi får kundeforståelse og teknisk kvalitet”
vis
“Det gav os en besparelse på 49%”
vis

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00