Indblik

Indblik er "food for thought." Her får du aktuelle indblikshistorier med inspiration, stof til eftertanke, argumenter, perspektiv og en kommentar med på vejen om forhold fra televerdenen set gennem ipvisions linse. Vi poster lejlighedsvist. Er du tilmeldt dig nyhedsmailen, får du Indblik-historierne med oven i.

Skab selv mere værdi med din telefoni

Det er et område på vej frem. En række af vores kunder anvender telefonidata udvekslet via API til forretningsmæssige formål. Størstedelen af vores kunder er ikke i gang endnu. Men det kommer, fordi der er så mange anvendelsesmuligheder, når først ledelsen sætter fokus på dem...

Praktisk guide til brug af ipvision API'er

Skab mere værdi med brug af jeres telefonidata i firmaapplikationer, som firmaet allerede anvender. Hvad er et API egentlig? Et API (Application Programming Interface), kan sammenlignes med en stikkontakt. Ligesom du kan vælge en vilkårlig lampe og sætte den i din stikkontakt hjemme og få strøm til lampen, så er vores API’er den...

Samarbejde med Zylinc

August 2016 blev vi enige med Zylinc om at tage Zylincs platform med i vores produktprogram. Det var en række nye større kundesager med sammenfaldende behov, der ledte os til Zylinc. Vores avancerede Connect telefoniløsning med alsidig funktionalitet og integration til kundernes kernesystemer kan...

Omfavner din kundeservice Facebook?

2 ud af 3 kunder forventer svar på under 1 time - også på henvendelser på de sociale medier. Marc Zuckerberg har tidligere udtalt, at han ser Facebook mere som et teleselskab end et medieselskab. Mottoet ”Connect with friends and the world around you on Facebook” er da også blevet til virkelighed for 1,7 mia. månedlige brugere globalt1 og for 3,5 mio. månedlige brugere i Danmark...

Inviter til telefonmøde

Opret og afhold telefonmøder – også når du er på farten. Det er let at invitere til telefonmøde, når du er på farten. Og det er endnu lettere at afholde det. Du åbner din Telefonmøder app, som kan downloades fra Google Play eller Apple App Store, på din smartphone og følger følgende...

Dataforbruget eksploderer

Mobildataforbruget eksploderer med 4G og streaming. Brugen af mobildata er 6-doblet på 20 måneder.1 Adm.dir. for ipvision Kenneth Andreasen beretter om, at vores kunders dataforbrug på mobil er vokset med to-cifrede rater pr. måned, og at det vil fortsætte de næste mange måneder frem. 50.000 danskere skifter deres 3G smartphones og tablets ud med 4G enheder hver måned...

Udnytter du virksomhedens data? Brug af API´er kan være løsningen

Ordet Telekommunikation er en sammensætning af det græske ”tele-” (τηλε-), som betyder ”fjernt” og det latinske ”communicare”, som betyder ”at meddele”. Altså at meddele noget på afstand.

Siden tilblivelsen af ordet er der sket en eksplosion inden for mobil-, Big Data- og Cloud teknologier. Anvendelsen af teknologien har ændret sig markant i alle brancher.

Succesfuld brug af API

API (Application Programming Interface) bruges i højere grad til at øge virksomhedernes konkurrenceevne. Vi ser det oftere som byggesten ved tilblivelsen af nye spændende produkter. Dele- og platformsøkonomien er især præget af API integration. Facebook, Airbnb, Uber, Amazon og Google Maps er, bare for at nævne nogle få, storforbrugere af API. Det er en essentiel del af deres forretning og produktportefølje og de har stor succes med det....

Fra virtuel oser til kunde

Gør besøgende på firmaets website til kunder. Hvad ved du på forhånd, når en person ringer til firmaet og udtrykker interesse for jeres varer? Ved du, hvilke af jeres produkter et kundeemne er interesseret i? Ved du, hvor dybt interessen stikker? Ved du, hvem personen er, og hvad personen repræsenterer? Vil det være relevant og interessant, hvis du...

Telefoni med machine learning

Er du klar til at udnytte telefoni med kunstig intelligens? Umiddelbart forekommer spørgsmålet futuristisk. Det fremkalder forestillinger om at skulle tale med en programmeret ”stemme” og ikke et ægte menneske. Lidt ligesom, når man chatter med en kundeservice chatbot på et stort amerikansk website...

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00