Helpdesk

Integration med din helpdesk
Høst værdien af dine helpdesk kundedata. Sæt dem automatisk i spil, når kunden ringer

Skab værdi med integration af telefoni med din helpdesk

Når du modtager et opkald udefra, kan du med få klik få en integration til aktivt at poppe et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra din helpdesk om personen og virksomheden bag opkaldet, når telefonen ringer.

Forestil dig forskellen i oplevelsen for din kunde, når alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad.

Læs om integration af telefoni med Zendesk

Integration sætter dig og dine helpdesk kundedata i aktivt og værdiskabende spil

En stor del af dialogen med kunderne sker over telefonen. Integration mellem din telefoni og din helpdesksætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og kundedata – i aktivt og værdiskabende samspil.

Når du har integreret din telefoni med din helpdesk, kommer de alle de relevante data fra din helpdesk om kunden automatisk op på din skærm med få klik. På den måde sørger integrationen for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i dine helpdesk data til nytte for kunden og til at realisere værdi for din virksomhed.

Du kan integrere telefoni med alle helpdesk-systemer

Ønsker du, at vi ringer dig op?

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00