Helpdesk

Integration med din helpdesk
Høst værdien af dine helpdesk kundedata. Sæt dem automatisk i spil, når kunden ringer

Skab værdi med integration af telefoni med din helpdesk

Når du modtager et opkald udefra, kan du med få klik få en integration til aktivt at poppe et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra din helpdesk om personen og virksomheden bag opkaldet, når telefonen ringer.

Forestil dig forskellen i oplevelsen for din kunde, når alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad.

Læs om integration af telefoni med Zendesk

Fordele ved integration med dit helpdesk-system

Se alle sagsdata på skærmen hurtigt
Med få klik får du virksomhed, kontaktperson og alle relevante og aktuelle sagsdata fra din helpdesk på den, der ringer ind, på din skærm.
Undgå unødige fejl
Når din helpdesk slår op for dig, så undgår du også fejl som fejlopslag, fejlindtastninger, dobbeltoprettelser m.m.
Øget selvdisciplin
Når du og kollegerne oplever ovenstående fordele, øger det også tilbøjeligheden til altid at få opdateret stamdata og sagsdata i din helpdesk.
Fremstå mere professionelt fra samtalernes start
Med alle relevante sagsdata på skærmen kan du fokusere på materialen i samtalen og gennemføre opkaldet målrettet og effektivt - fremfor at skulle bruge energien på at slå kunden rigtigt op. Dine kunder oplever som mere professionel, når de ringer til dig.
Spar tid
Du sparer tid ved ikke selv at skulle åbne din helpdesk manuelt, ved at undgå unødige fejl og ved at være fokuseret i opkaldene. Det forkorter samtaletiden, så kunden får løst sit ærinde hurtigere, og andre kunder i en evt. kø kommer til at vente i kortere tid.

Integration sætter dig og dine helpdesk kundedata i aktivt og værdiskabende spil

En stor del af dialogen med kunderne sker over telefonen. Integration mellem din telefoni og din helpdesksætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og kundedata – i aktivt og værdiskabende samspil.

Når du har integreret din telefoni med din helpdesk, kommer de alle de relevante data fra din helpdesk om kunden automatisk op på din skærm med få klik. På den måde sørger integrationen for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i dine helpdesk data til nytte for kunden og til at realisere værdi for din virksomhed.

Du kan integrere telefoni med alle helpdesk-systemer

Ønsker du, at vi ringer dig op?

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00