CRM

Integration med dit CRM-system
Høst værdien af dine CRM kundedata. Sæt dem automatisk i spil, når kunden ringer

Skab værdi med integration af telefoni med dit CRM-system

Når du modtager et opkald udefra, sørger integrationen for, at der automatisk popper et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra dit CRM-system om personen og virksomheden bag opkaldet, før telefonen begynder at ringe.

Forestil dig, at alt du skal vide om kunden serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.

Integrationsløsning hos ICM A/S

Læs om integration af telefoni med SuperOffice

Sådan virker telefoni koblet sammen med dit CRM-system

Integration sætter dig og dine CRM kundedata i aktivt og værdiskabende spil

Integration mellem din telefoni og dit CRM-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og kundedata – i aktivt og værdiskabende samspil. En stor del af dialogen med kunderne sker over telefonen.

Når du har integreret din telefoni med dit CRM-system, kommer de vigtigste informationer fra dit CRM-system om kunden automatisk op på din skærm, samtidig med at telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for kunden og til realiseret værdi for din virksomhed.

Du kan integrere telefoni med alle CRM-systemer

ICM A/S valgte ipvision fordi...

...de satte krav til en telefoniløsning, der skulle give bedre kundeservice og højere salgsproduktivitet

Ønsker du, at vi ringer dig op?

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00