CRM

Integration med dit CRM-system
Høst værdien af dine CRM kundedata. Sæt dem automatisk i spil, når kunden ringer

Skab værdi med integration af telefoni med dit CRM-system

Når du modtager et opkald udefra, sørger integrationen for, at der automatisk popper et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra dit CRM-system om personen og virksomheden bag opkaldet, før telefonen begynder at ringe.

Forestil dig, at alt du skal vide om kunden serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.

Integrationsløsning hos ICM A/S

Læs om integration af telefoni med SuperOffice

Fordele ved integration med dit CRM-system

Se hvem der ringer
Se med det samme hvilken virksomhed og kontaktperson der ringer ind, og hvilke igangværende sager du har med kunden.
Prioriter indgående opkald mere optimalt
Når du kan se den aktuelle substans ifm. med en kunde på skærmen, har du bedre mulighed for at prioritere indgående opkald optimalt.
Få al relevant data automatisk på forkant
Du får al relevant information tilgængeligt på skærmen automatisk, før du besvarer opkaldet - i stedet for at skulle slå det op selv, mens samtalen er i gang.
Bedre forberedt og fokuseret ved indringninger
Når du har al relevant information om kunden på skærmen, før du besvarer opkaldet, bliver du genopfrisket om tingenes tilstand, så du er bedre forberedt og fokuseret ved indringninger.
Fremstå mere professionelt fra samtalernes start
Ved at gennemføre opkald fokuseret og effektivt oplever dine kunder dig som mere forberedt, målrettet og professionel, når de ringer til dig.
Spar tid
Du sparer tid ved ikke selv at skulle åbne dit CRM-system manuelt, ligesom du gennemfører samtalerne mere fokuseret og målrettet. Det forkorter samtaletiden, så kunden får løst sit ærinde hurtigere, og andre kunder i en evt. kø kommer til at vente i kortere tid.
Øget effektivitet ved kald
Muligheden for at være fokuseret gør, at du kan gennemføre mere effektive kald på kortere tid og med større udbytte for kunden og for medarbejderen.
Øget selvdisciplin
Når du og kollegerne oplever ovenstående fordele, øger det også tilbøjeligheden til altid at få opdateret kundedata og at huske at melde sig ud og ind at køerne og at give besked ved fravær.

Sådan virker telefoni koblet sammen med dit CRM-system

Integration sætter dig og dine CRM kundedata i aktivt og værdiskabende spil

Integration mellem din telefoni og dit CRM-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og kundedata – i aktivt og værdiskabende samspil. En stor del af dialogen med kunderne sker over telefonen.

Når du har integreret din telefoni med dit CRM-system, kommer de vigtigste informationer fra dit CRM-system om kunden automatisk op på din skærm, samtidig med at telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for kunden og til realiseret værdi for din virksomhed.

Du kan integrere telefoni med alle CRM-systemer

ICM A/S valgte ipvision fordi...

...de satte krav til en telefoniløsning, der skulle give bedre kundeservice og højere salgsproduktivitet

Ønsker du, at vi ringer dig op?

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00