Business Intelligence

Integration med Business Intelligence
Høst værdien af dine BI data. Sæt dem i spil, når dine forretningspartnere ringer

Skab værdi med integration af din telefoni med dit BI-system

Når du modtager et opkald udefra sørger integrationen for, at der automatisk popper et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra dit BI-system - om en af dine forretningspartnere og virksomheden bag opkaldet, før telefonen begynder at ringe.

Forestil dig at alt hvad du skal vide om din forretningspartner, serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.

Fordele ved integration med dit BI-system

Se hvem der ringer
Se med det samme, hvilken virksomhed og kontaktperson der ringer ind, og hvilke sager du har i gang med din forretningspartner.
Prioriter indgående opkald mere optimalt
Når du kan se den aktuelle substans ifm. med en forretningspartner på skærmen, har du bedre mulighed for at prioritere indgående opkald optimalt.
Få al relevant data automatisk på forkant
Du får al relevant information tilgængeligt på skærmen automatisk, før du besvarer opkaldet - i stedet for at skulle slå det op selv, mens samtalen er i gang.
Bedre forberedt og fokuseret ved indringninger
Når du har al relevant information om din forretningspartner på skærmen før du besvarer opkaldet, bliver du genopfrisket om tingenes tilstand, så du er bedre forberedt og fokuseret ved indringninger.
Fremstå mere professionelt fra samtalernes start
Ved at gennemføre opkald fokuseret og effektivt, oplever dine forretningspartnere dig som værende bedre forberedt, mere målrettet og professionel.
Spar tid
Du sparer tid ved ikke selv at skulle åbne dit BI-system manuelt, ligesom du gennemfører samtalerne mere fokuseret og målrettet. Det forkorter samtaletiden, så din forretningspartner får løst sit ærinde hurtigere, og andre forretningsforbindelser i en evt. kø kommer til at vente i kortere tid.
Øget effektivitet ved kald
Muligheden for at være fokuseret gør, at du kan gennemføre mere effektive kald på kortere tid, og med større udbytte for både forretningspartner og medarbejder.
Øget selvdisciplin
Når du og kollegerne oplever ovenstående fordele, øger det tilbøjeligheden til altid at få opdateret data om forretningsforbindelserne - samt at huske at melde sig ud og ind af køerne, og give besked ved fravær.

Sådan virker telefoni koblet sammen med dit BI-system

Integration sætter dig og dine BI data i aktivt og værdiskabende spil

Med integration mellem telefonien og dit BI-system, sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og data – i aktivt og værdiskabende samspil. En stor del af dialogen med dine forretningspartnere sker over telefonen.

Når du har integreret din telefoni med dit BI-system, kommer de vigtigste informationer fra dit BI-system om din forretningspartner automatisk op på din skærm - samtidig med at telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til at at træffe de rigtige beslutninger. Til nytte for din forretningspartner, og til værdi for din virksomhed.

Du kan integrere telefoni med alle BI-systemer

Ønsker du, at vi ringer dig op?

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00