Praktisk guide til brug af ipvision API'er

Skab mere værdi med
telefonidata via vores API’er

Telefonidata og API’er

Skab mere værdi med brug af jeres telefonidata i firmaapplikationer, som firmaet allerede anvender.

Hvad er et API egentlig? Et API (Application Programming Interface), kan sammenlignes med en stikkontakt. Ligesom du kan vælge en vilkårlig lampe og sætte den i din stikkontakt hjemme og få strøm til lampen, så er vores API’er den ”stikkontakt”, der kan koble dit firmas programmer og systemer sammen mod dine telefonidata.

Vores API’er er de sæt af fast definerede regler, hvormed dit firma kan sende kommandoer til dit firmas  telefonsystem eller få information om, hvad der sker i telefonsystemet.

Eksempler på brug:

Når du anvender en Connect telefoniløsning, har du mulighed for at anvende de telefonidata, som automatisk produceres med dit firmas almindelige brug.

Dit firma kan f.eks. ønske at anvende telefonidata

* i dashboards til medarbejedere i kundeservice eller support

* i wallboards (storskærme) i call centret

* i apps til firmaets sælgere med resultat- og performanceoversigt

Sådan sender/henter du data via vores API’er

Før du går i gang

Dit firmas telefonidata er generelt til rådighed for dit firma, hvis firmaet ønsker at anvende dem i firmaregi.

Telefonidata kan udveksles via vores PBX-API, Event-API og Recording-API. Vi stiller telefonidata og API’erne gratis til rådighed. Det er dit firmas IT-folk, der skal hente data ved at udvikle den kode, som kan gøre det.

Du henter dokumentationen til PBX-API’et her. Ressourcen er kun tilgængelig for alle vores kunder, der anvender Connect Client, og du logger på med samme login og password som til din Connect Client.

Dokumentationen til Event-API’et og Recordring-API’et får du fra dine faste kontaktpersoner hos os.

Udviklerne i dit firma har mulighed for at ringe til vores API-eksperter, inden han går i gang med kodningen for at få afklaret evt. spørgsmål. Det gælder måske især, hvis anvendelsesformålet involverer adfærdsmønsterdata.

Ønsker du at drøfte dine muligheder med brug af data til og fra API'erne, så ring til os på 8888 7753, eller lad os ringe til dig.

header-text-left

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00