Integration af telefoni og CRM

Høst værdien af dine CRM kundedata

Skab værdi med integration af telefoni med dit CRM-system

Når du modtager et opkald udefra, sørger integrationen for, at der automatisk popper et vindue op på din skærm
med de vigtigste informationer fra dit CRM-system om personen og virksomheden bag opkaldet, før telefonen begynder at ringe.

Forestil dig, at alt du skal vide om kunden serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.

Fordele ved integration af telefoni og CRM

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Se hvem der ringer

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Prioriter indgående opkald mere optimalt

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Få al relevant data automatisk på forkant

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Bedre forberedt og fokuseret ved indringninger

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Fremstå mere professionelt fra samtalernes start

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Spar tid

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Øget effektivitet ved opkald

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Øget disciplin om komplet dataregistrering, da det er hjælp til selvhjælp

Integrationsløsning hos ICM

Integration sætter dine CRM kundedata
i aktivt og værdiskabende spil

Integration mellem din telefoni og dit CRM-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og kundedata – i aktivt og værdiskabende samspil. En stor del af dialogen med kunderne sker over telefonen.

Når du har integreret din telefoni med dit CRM-system, kommer de vigtigste informationer fra dit CRM-system om kunden automatisk op på din skærm, samtidig med at telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for kunden og til realiseret værdi for din virksomhed.

Sådan virker telefoni koblet sammen med dit CRM-system

Integration af telefoni med andre platforme

SuperOffice

CRM-systemet SuperOffice kan integrere til vores Connect 3.0 telefoniløsning.

Anvender dit firma SuperOffice, kan du sætte datafra SuperOffice aktivt i spil.

Når du har prioriteret de vigtigste datafelter, får du informationen fra disse felter frem i et pop-up vindue i skærmen hos medarbejderne, når en given kunde ringer ind. Download produktbladet her:

Mitel Contact Center og Salesforce

Anvender din virksomhed Salesforce, har du mulighed for at integrere din løsning med Mitel Contact Center og styrke kunderejsen med 360 graders kundesalg og kundeservice.

Ved at kombinerede de automatiserede forretningsprocesser i Salesforce med omnichannel håndteringen i Mitel Contact Center kan din virksomhed tage salg og kundeservice til nye højder.

Kunderejsen kan redefineres og give ny værdi på nye og spændende måder i de kommunikationskanaler, som kunden foretrækker.

Download produktblade for Salesforce og MiContact Center her:

Integrer telefoni med alle CRM-systemer

Referencer

Kontakt mig om integration af telefoni og CRM

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

1 + 3 =