Cool Gray

valgte ipvision…

…fordi de havde behov for at blive behandlet som en VIP-kunde

Cool Gray A/S er en kommunikationsvirksomhed med 130 medarbejdere beliggende i Skovlunde, som betjener større og mindre kunder i Danmark og i Norden.

Hos Cool Gray kan virksomheder få trykt, printet, skåret, filmet, kodet, udtænkt og designet al deres kommunikation i ét og samme hus.

Cool Gray valgte ipvision i 2009 ifm. en fusion, hvor de tidligere havde TDC, Telenor og Telia som leverandører. Dertil kom en fjerde leverandør af dataforbindelserne.

Cool Gray har dagligt mange deadlines. Det går stærkt. Derfor har Cool Gray brug for, at telefoni og netværk fungerer, og at ændringer og opgaver løses med det samme.

De fire nøglekompontenter

2583~|ipv-icons~|recycle~|

MPLS

Et lukket, privat og sikkert kredsløb baseret på fiber og ADSL og med hosted firewall

2583~|ipv-icons~|telefonror~|

Mobil- og IP-telefoni

Telefoni i høj kvalitet med PBX med alle funktioner

2583~|ipv-icons~|like~|

Tæt samarbejde

Personligt kontakt team, som giver kort tid fra opgave til løsning

2583~|ipv-icons~|pin_lokation~|

Alt samlet ét sted

En leverandør til at dække alle behov for telefoni og kun en regning

Nøglekomponenterne i Cool Grays løsning

1. Cool Gray valgte fra start både internetforbindelser over fiber og kobber og telefoni fra os. Det forsyner Cool Gray med robust internetadgang og telefoni med høj kvalitet (QoS). Dertil anvender Cool Gray en hosted firewall for sikkerhed.

2.Connect telefoniløsningen håndterer både IP– og mobiltelefoni (Unified Communications), så Cool Gray kan udnytte de samme funktioner uanset apparat.

3. Cool Gray har et fast kontaktteam hos ipvision, som kender Cool Gray, så eventuelle ændringer og udbygning af telefoniløsningen sker med det samme, og uden unødig ventetid.

4. Med en samlet løsningen inden for IP-telefoni, mobiltelefoni og internetadgang blev alle Cool Grays krav opfyldt. Endelig får Cool Gray kun regning fra én leverandør, hvilket reducerer det administrative tidsforbrug.

I en branche med ofte korte deadlines og mange løbende ændringer, er det væsentligt for Cool Gray, at opgaver og udfordringer løses med det samme.

Derfor taler vores kundeserviceafdeling løbende sammen med Cool Gray for at drøfte eventuelle muligheder og tilpasninger til deres løsning.

”Vi ændrer løbende på vores løsning i samarbejde med kundeservice, og vi afholder statusmøder med vores key account kontaktperson, hvor vi også drøfter, hvilke nye muligheder og tilpasninger, der kan trimme Cool Grays kommunikation internt og med omverdenen, så vores medarbejderes og vores kunders oplevelse bliver stadig bedre”, udtaler Lene Tønnes.

Referencer

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

11 + 12 =