Nyhed

Connect Statistik – nu med dashboard

Skræddersy dashboards nemt og hurtigt – også til storskærme

Connect Stat Basis og Connect Stat Udvidet er ipvisions bud på et brugervenligt værktøj for dit firma til at få overblik og indsigt i en fart.

Med de intuitive filtre og overskuelige parametervalg får du også nemt den relevante detailindsigt til at træffe beslutninger omkring jeres organisering rundt om firmaets telefonidrift. I kan dermed løbende trimme kommunikationen med kunderne, så oplevelsen for kunderne bliver bedst mulig.

Connect Stat er plug and play integrerbar, så det er hurtigt at sætte i drift, når først du har valgt at få statistik-modulet på toppen af din Connect-telefoniløsning.

Modulet har nu fået en stor opgradering. Oven på den nuværende funktionalitet kan du nu også bygge dine egne dashboards.

Dashboards bruges typisk af afdelingsledere. F.eks. ser vi et skræddersyet dashboard, som salgschefen anvender, en andet skræddersyet dashboard til kundeservicechefen og et tredje dashboard til f.eks. chefen for teknisk support. Desuden udformer en del firmaer også skræddersyede dashboards, som vises på storskærme i relevante afdelinger, så afdelingsmedarbejdere (f.eks. et call center) har et fælles overblik over ventende opkald, tilgængelige og optagede kolleger og afdelingens performance den seneste time eller dag i forhold til de opsatte servicemål. Dashboards på storskærm fremmer medarbejdernes fornemmelse af travlheden på telefonerne og andre indgående kanaler som email, SMS og sociale medier og giver det løbende indblik i afdelingens service-præstation

Referencer

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

12 + 15 =