Nyhed

Connect 2.0 App – fuldt overblik og nemmere kommunikation

Tættere forbundet med kollegerne, lettere kommunikation og bedre samarbejde


Hvad nytte gør en firmatelefoni app?

Man kan spørge sig selv, om en smartphone ikke er smart nok i sig selv. En telefoni app som f.eks. ipvisions Connect 2.0 App udstyrer dig som medarbejder med en række fordele, som en smartphone ikke leverer. Bl.a. har du overblik over, om kollegerne er ledige eller optagede på både mobil- og fastnettelefon. Du har lettere adgang til kollegerne ad flere kanaler og altid lige ved hånden. Du kan melde dig hurtig ind og ud af de telefonkøer, som du er en del af. Endelig er det hurtigt og nemt at omstille opkald direkte eller assisteret. Du kommunikerer nemt og hurtigt. Samarbejdet glider lettere til glæde for dig, kunderne og firmaet.

Udvalgte features i Connect 2.0 App

Nyeste fordele med den seneste version af Connect 2.0 App

I 2016 fik Connect 2.0 App et nyt design, adgang via browser, responsivt skærmformat, tagging, sms-features og simpel ind-/udmelding af køer.

Med den seneste opdatering kommer der en række nyheder:

  • Integration af kalender i app
  • Assisteret omstilling
  • Cherrypicking ved køer

Kalenderintegration betyder, at du kan se, om en kollega er optaget eller ledig de næste 3 timer (og 1 time tilbage)

En assisteret omstilling er en omstilling af et indkommende opkald, hvor du kort kan tale med din kollega,inden du stiller opkaldet om til kollegaen.

Ved cherrypicking kan du plukke et vilkårligt ventende opkald fra køen og ikke bare det længstventende opkald.

I løbet af 2.kvartal lanceres endvidere fast viderestilling til andet nummer, så et opkald viderestilles automatisk til en kollega, hvis du ikke er ledig.

I grafikken ovenfor ser du flere af funktionerne i Connect 2.0 App. Læs også om Connect 3.0 App.

Referencer