Nyhed

Nyeste features til Premium Attendant

Forbedret effektivitet med Premium Attendant

Med opgraderingen af Connect 3.0 er der mange nye features til brugere af Premium Attendant – den browser-baserede applikation til effektiv håndtering af opkald. De væsentligste nyheder er;.

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Forberedte SMS- og email-skabeloner til at lægge beskeder hurtigt til utilgængelige kolleger

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Se/ændre status for kollegers tilgængelighed (presence)

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Anvendelse af tastevalgmenu ved udgående opkald

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Visning af kønavn

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Vælg telefonnummer blandt flere mulige numre til en given kollega ved omstilling

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Omstil direkte til en kollegas telefonsvarer

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Forbedret søgefunktionalitet

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

On-Demand Recording

Læg beskeder hurtigere med SMS- og emailskabeloner

Løsningen håndterer alle standardfunktioner til kommunikation og samarbejde, der simplificerer arbejdsprocesser, skærper servicen og forbedrer kundeoplevelsen i dialogen og samarbejdet. Administrator kan tilpasse brugerprofiler, IVR mm. via selvbetjening, og Connect 3.0 er forberedt til mange specialiserede moduler og kan skalere let og hurtigt, når dit firma udvikler sig.

Se og skift status for kollegerne

Man kan komme ud for, at en presence status for en kollega ikke er gældende pga. ændringer, forglemmelser m.m. Det er muligt for en Premium Attendant bruger at se og skifte presence status for alle sine kolleger, så efterfølgende opkald kan hånderes optimalt. Premium Attendant brugeren kan også sætte en fremtidig presence status for en kollega, ligesom brugeren kan udforme en skræddersyet aktivitets-status for en kollega. Endelig kan brugeren fjerne sluttidspunkt på en aktiv aktivitet for en kollega.

Forbedret søgefelt-funktionalitet

Flere mindre forbedringer gør søgning mere effektivt i Premium Attendant. Seneste indtastede søgeinput står markeret, og brugeren skal blot begynde at skrive nyt input, så overskrives gammelt input øjeblikkeligt. Søgefeltet tømmes automatisk ved omstilling og ved afslutning af opkald, mens det dog ikke tømmes, så længe A- eller B-nummerne er i gang.

Se kønavn ved modtagelse af opkald

Ofte besvarer en bruger indkommende opkald fra flere forskellige køer. Nu er det muligt for brugeren at se kønavnet, som et opkald er kommet til. Det gør brugeren i stand til at besvare opkaldet med den rette velkomsthilsen og have forforståelsen for opkaldets sammenhæng. Er det et opkald til kundeservice, eller er det et opkald til salg? Er det et opkald til lokalafdeling vest eller lokalafdeling øst?

Forbedret omstilling

Det er nu muligt at vælge mellem alle de numre tilknyttet den kollega, som et opkald skal omstilles til. Endvidere kan Premium Attendant brugeren også omstille direkte til kollegaens telefonsvarer.

Brug nummertaster ved IVR-menu ved udgående opkald

Det er nu muligt at anvende nummertastaturet i Premium Attendant til at taste det ønskede valg og nummer, når brugeren ringer ud og bliver mødt af en valgmenu (IVR). Når nummeret tastes, sendes en tilhørende tone til IVR-systemet, og opkaldet med brugeren dirigeres videre.

Referencer

Skal vi kontakte dig om Premium Attendant?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

4 + 10 =