Integration af telefoni og AutoVision

Bedre kundeservice

Fordele med integration af telefoni og AutoVision

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Se med det samme hvem der ringer ind

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Fremstå bedre forberedt, når du svarer kaldet

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N


Ekspeder opkaldene hurtigere

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Få de relevante data på skærmen med det samme

~|elegant-themes~|elegant-themes-icon~|N

Spar tid, og undgå unødige fejl

At blive kunde skal være en fornøjelse

Omdrejningspunktet i vores telefoniløsninger er at give dig en god oplevelse. Derfor arbejder vi efter fastlagte metoder med ensartede arbejdsprocesser og med velafprøvede redskaber. Vi stræber efter at opfylde dine forventninger, så du aldrig kommer til at fortryde din beslutning om at skifte til os.

Sådan virker telefoni koblet sammen med AutoVision

Integration sætter dig og dine AutoVision i aktivt og værdiskabende spil

En meget stor del af dialogen med bilkunderne sker over telefonen ifm. bestilling af servicecheck, dækskifte og reparationer. Integration mellem din telefoni og dit AutoVision-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og data – i aktivt og værdiskabende samspil.

Når du har integreret din telefoni med dit AutoVision-system, kommer de vigtigste informationer om en bilkunde og bilen op på din skærm, når telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for bilkunden og til at tjene penge til din virksomhed.

Eksempel på integration af telefoni og AutoVision

Referencer

Skal vi kontakte dig om en integration af telefoni og AutoVision?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

7 + 7 =