Attendant/Receptionist

Central og professionel opkaldsstyring

Få alle funktioner og redskaber til at håndtere opkald effektivt og hurtigt

Betjen opkald hurtigere med drag&drop, genvejstaster og beskedtemplates

Attendant er løsningen, når din virksomhed har behov for at yde en bedre og hurtigere kundeservice og har en reception eller et call center dedikeret til betjening af opkald. Med Attendant udstyres de centrale medarbejderne med brugergrænseflader og smidige funktioner, der gør dem i stand til at ekspedere opkald nemmere og hurtigere.
Medarbejderne kan se kollegastatus og ændre på den, når det er relevant, så de kan omstille opkald til kollegerne på et aktuelt og informeret grundlag. Opkald kan ”drag’es og droppes.” Der er genvejstaster til lynhåndtering af opkald. Endelig kan receptionister og callcenter-medarbejdere udforme prædefinerede besked-templates, så udformning og afsendelse SMS og email-beskeder til utilgængelige kolleger sker på kort tid.

Fordele med Attendant/receptionist

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Alle standardfunktioner til opkaldshåndtering, presence og visning af kalender-status for kolleger sikrer et effektivt overblik

3858~|fa5-light~|fa-check~|

1-klik besked-templates til SMS- og email beskeder sikrer hurtig aflevering af beskeder

3858~|fa5-light~|fa-check~|

Drag&Drop og genvejstaster giver den hurtigste opkaldshåndtering

Attendant featureoversigt

Funktioner for agenter*

  • Omstilling med/uden præsentation
  • Parker opkald/Sæt i venteposition
  • Sæt et kald på hold hos en kollega
  • Telefonbesked på SMS/Email
  • Drag and drop opkald
  • Tastaturgenveje til omstilling
  • Gruppe SMS
  • Ad hoc opkaldsoptagelse
  • Se kalender-status for kolleger
  • Ændre aktivitet/status på kolleger
  • Visning af ringegruppenavn på indgående kald
  • Automatisk udmelding af ringegruppe (kickout)
  • SMS-afsendelse fra ringegruppenummer

Generel funktionalitet

  • Velkomstbesked
  • Ventemusik
  • Nummer i kø besked
  • Kø-besked med estimeret ventetid
  • Antal kald i kø
  • Callback

Opkaldsdistribution

  • Lineær og parallelet ringning
  • Ringning i prioriteret rækkefølge
  • Skill based ringning
  • Ringning efter længst ledige agent
  • Overflow**

* Adgang til funktionaliteten kræver klient/softphone.
** Overflow-scenarier: Ved for mange opkald i kø, ved maksimal ventetid overskredet, ved ingen ledig agenter og ved nye opkald med x minutters ventetid.

Tekniske forhold omkring Attendant/Receptionist

Softwarekrav
Udvidede Receptionist-funktionalitet forudsætter brug af Connect 3.0 og Connect 3.0 Client.

Installation
ipvision support planlægger installation med dig som kunde. Herefter sætter ipvision support funktionen i drift.

Funktion
Al receptionistfunktionalitet vil fungere på tværs af alle medarbejdere, der er knyttet til telefonsystemet.

Referencer

Kontakt mig om Attendant/Receptionist til Connect 3.0

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

1 + 4 =