Andersen & Martini

Andersen & Martini valgte ipvision

…fordi de vil yde den bedste kundeservice i bilbranchen

Andersen & Martini har samarbejdet med ipvision i en række år og samlet netværk, telefoni og integration hos os.

Deres telefoniløsning har udviklet sig løbende over tid og er nu blevet et centralt redskab i Andersen & Martinis bestræbelser på at være den mest kundevenlige bilforhandler i Danmark.

De fire nøglekompontenter

2583~|ipv-icons~|collab_client~|

Personlig klient

Personlig klient til hurtigere betjening af opkald og mere effektiv køhåndtering

2583~|ipv-icons~|headset~|

Receptionist

Udvidet funktionalitet til optimal og hurtig ekspedition af mange opkald

2583~|ipv-icons~|bil~|

Dracar-integration

Så kundens data kommer på skærmen ved kundeopkald, før telefonen besvares

2583~|ipv-icons~|connect_livestat~|

Statistik

Opkaldsdata til analyse af opkaldsbetjening til optimering af callflow og køer

Hurtig betjening af opkald – altid

Andersen & Martini har indrettet organisationen sådan, at alle opkald – bortset fra dem vedr. reservedele – dirigeres til det centrale call center, der besvarer alle kald omkring salg, værksted og øvrige henvendelser. Derved har sælgerne mere tid til at betjene kunderne i forretningerne.

Hver medarbejder i kundecentret har en personlig klient med udvidet receptionist-funktionalitet, så de er udstyret med alle telefonifunktioner til at håndtere opkald korrekt og efektivt.

Med Dracar-integration popper der automatisk ved kundeopkald et skærmbillede op på deres skærme med al relevant information om kunden, så medarbejderne er fuldt informeret om kundens profil, før de besvarer opkaldet. Det giver en helt anderledes målrettet og effektivt telefondialog, hvor kunden oplever at blive betjene relevant og hurtigt fra start til slut.

Endelig benytter Andersen & Martini statistik-modulet, så de har overblik over opkald og køer og får let indsigt til at træffe beslutninger om forandringer.

Andersen & Martinis telefoniløsning

En moderne kommunikationsløsning til virksomheden, som ønsker at kommunikere og samarbejde mere effektivt med simple og kraftfulde redskaber. Vælg Connect, når dit firma for alvor ønsker at høste produktivitetsgevinster i kommunikation og samarbejde med brugervenlige og velafprøvede teknologier, som er let at anvende for medarbejdere og kunder.

Løsningen håndterer alle standardfunktioner til kommunikation og samarbejde, der simplificerer arbejdsprocesser, skærper servicen og forbedrer kundeoplevelsen i dialogen og samarbejdet. Administrator kan tilpasse brugerprofiler, IVR mm. via selvbetjening, og Connect er forberedt til mange specialiserede moduler og kan skalere let og hurtigt, når dit firma udvikler sig.

Referencer

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

14 + 1 =