Få bedre kundeservice med intelligent og decentral opkaldshåndtering
Presence, transparens, automatik og dynamisk ringegruppe-styring er nøglen
Fordele med ACD-ringegrupper
Dirigerer automatisk opkald til de kompetente ringegrupper, hvis medlemmer hjælpes ad med at betjene opkaldene
Nem ind- og udmelding af ringegrupper, kick-out og regel-baseret opkaldstildeling sikrer en dynamisk optimering af medarbejderkapaciteten til at håndtere opkald
Alle standardfunktioner til opkaldshåndtering, presence og visning af kalender-status for kolleger sikrer sammen med ringegruppe- SMS-konfigurationer, at opkald klares
ACD-ringegruppe featureoversigt
Funktioner for agenter*
- Omstilling med/uden præsentation
- Parker opkald/Sæt i venteposition
- Gruppe SMS
- Ad hoc opkaldsoptagelse
- Se kalender-status for kolleger
- Ændre aktivitet/status på kolleger
- Visning af ringegruppenavn på indgående kald
- Automatisk udmelding af ringegruppe (kickout)
- SMS-afsendelse fra ringegruppenummer
Generel funktionalitet
- Velkomstbesked
- Ventemusik
- Nummer i kø besked
- Kø-besked med estimeret ventetid
- Antal kald i kø
- Callback
Opkaldsdistribution
- Lineær og parallelt ringning
- Ringning i prioriteret rækkefølge
- Skill based ringning
- Ringning efter længst ledige agent
- Overflow**
* Adgang til funktionaliteten kræver klient/softphone.
** Overflow-scenarier: Ved for mange opkald i kø, ved maksimal ventetid overskredet, ved ingen ledig agenter og ved nye opkald med x minutters ventetid.
Referencer
Kontakt mig om ACD-ringegrupper
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.